bij deze wie heeft er zin in een bokt meeting in de drunese duinen waarschijnlijk bij manege van loon daar staan veel paarden voornamelijk haflingers een 2 uurs rit kost geloof ik 24 euro het is zeker de moeite waard
Ik kan gewoon stap, draf, galop, middengalop, en ik ben een keer tijdens een buitenrit bijna in rengalop gewwest, het zat eigenlijk tussen midden en ren galop in.. Ik heb nu ongeveer 60 cm gesprongen..
k kan kiezen waar ik een week met m,n paard gheen ga naar loon op zand of biezenmortel roepen jullie maar waar jullie het dichtste bij in de buurt wonen dan ga ik daar heen
nou hier in de buurt zijn er niet zo veel mesnen die in een tentje op een mini camping k\willen staan haha je mag best met me mee hoor mits het mag van je ouders en als je niet al te groot betn zou ik mijn shet kruizing mee kunnen nemen maar dan moet je wel zelf haar stallings kosten betalen
tja het lijkt me wel heel leuk, alleen wel jammer dat er verder nog niemand is die mee gaat.. Hoeveel kost alles bij elkaar eigenlijk als ik vragen mag?
Aprils_joke
Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-09 19:58
bedoel met slapen en stalling bij elkaar en dan natuurlijk ook nog eten
dat is 16.50 per nacht maar dan moet je wel je eigen spullen meenemen zoals een tent enz enz en dan moet je nog eten meenemen