AB Meeting in WalibiNogmaals een poging om een keer met ze allen naar Walibi te gaan!op zaterdag 29 augustus wel te verstaan.Voor de geïntresseerden......opgeven in dit topic!!!Als je durft!
Vanessa schreef:IKKE!!!!!!!!!!!!!!is dat een foto van Walibi?? Is die nieuw???uuhh...volgens google is het de Goliath, maarree....weet niet of het de goliath van hier is...hehe
Owjaa....hijs groen! noujaa...ik zocht effe snel op google een plaatje voor erbij, anders was ie zo kaal!
Sorry dames,.. Ik heb echt een pesthekel aan achtbanen.. Vind het dan echt zonde geld...Dus ik sla over..
ik ga helaas niet mee is 11 dagen na me operatie, lijkt me niet helemaal verstandig maar als ik weer helemaal goed ben, gaan we gewoon nog een keer een ab meeting doen goed??
__Esther__ schreef:Hey, dacht laat ik nog maar ff reageren he Ik ga ook niet mee. Geld is op In walibi vind je geld Ik was er zondag er toen vond ik 20 euro op de grond (A)toch weer mooi meegenomen
ReJo schreef:__Esther__ schreef:Hey, dacht laat ik nog maar ff reageren he Ik ga ook niet mee. Geld is op In walibi vind je geld Ik was er zondag er toen vond ik 20 euro op de grond (A)toch weer mooi meegenomen Die was van mij