Ik ben er zowiezo het hele weekend. Ik moet er alle dagen werken voor de organisatie. Vrijdag sta ik bij de ingang van de camping. Polsbandjes verzorgen. En zaterdag en zondag heb ik de hoofdfunctie van muntenkassa 3.
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 22-07-09 19:02
Citaat:
Zwarte Cross 2009: Hinata - Lianne - hele weekend _San87_ - San - Hele weekend
nouja al 3 mensen die ik ergens aan kan herkennen dan! Roze veters, geel/roze tuinpak en boerin geschikt!
Mischien ook wel handig om ergens af te spreken, maar is ook weer lastig omdat iedereen natuurlijk met eigen groep is en sommige momenten niet uitkomen!
PardoesJessi
Geplaatst: 23-07-09 16:45
Je zou eigenlijk ergens een bord de grond in moeten jagen met het bokt logo zodat je af en toe eens kan kijken of er iemand onder staat
Hopelijk zie ik er morgenochtend al wat. Ik moet er iig voor dag en dauw al zijn. Dus spreek mij gerust aan. Ik bijt niet!
Voor de rest ben ik te herkennen aan het 'personeelsshirt van de zwartecross', en ik denk dat ik een bloem in mn haar doe. Dan val ik ook een beetje op. Dat is misschien meteen ook een herkenning voor jullie.
_sabinee
Geplaatst: 23-07-09 23:01
ik ben er ook het hele weekend ga morgen om kwart voor 7 al weg
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 23-07-09 23:03
Dan zal ik je morgen wel zien Ik ben er morgenvroeg al...
Onze campingplaats is wel te herkennen, er hangt een grote Boeruh vlag bij.
Ytjuuuh
Geplaatst: 23-07-09 23:07
Wij gaan morgen ook weg en zondag weer terug naar huis. Denk dat een meeting ook wat moeilijk is, omdat je inderdaad met een groepje heen bent.. Er moest inderdaad iets van bokt.nl hangen of staan, dan was het makkelijker geweest.
Het was zo leuk, en herkenbaar geweest als er boktstickers bestonden. Die kun je bijv. op een kontzak plakken. En let maar op dat je dan te herkennen bent. Het heeft dan tevens een mooie dubbele functie; Want als de mannen 'bokt.nl' lezen en je ziet daar zon vent naar kijken, dan zeg je 'pas op, ik bok'.