Shetten meeting ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 19:21

ik denk niet dat ik mee kan want als ik wel een eigen pony mag dan stop ik met me verzorg pony's Boos!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23463
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 20:13

Ik wacht even tot volgend weekend met toezeggen dat ik kom, want we gaan volgend weekend op trailerjacht maar we weten nog niet wanneer we er een hebben.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 11:00

Yaar schreef:

Ehm ... Sandra gaat dus mee?
Dan meld ik me af ... want ik heb geen vervoer Verdrietig


Ja sorry.....Maar je kan toch ook komen als je geen shet hebt om mee te nemen?Het is altijd leuk om nwe mensen te leren kennen..Zeker die van bokt Lachen

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 13:06

he we vergeten REDDY hihihi
maar waar doen we het?! bij max?!ja vervoer heb ik niet! ik kan alleen in het robbenoord of dijkgatbos komen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 13:43

obelix"]
[quote="Yaar schreef:

Ehm ... Sandra gaat dus mee?
Dan meld ik me af ... want ik heb geen vervoer Verdrietig


Ja sorry.....Maar je kan toch ook komen als je geen shet hebt om mee te nemen?Het is altijd leuk om nwe mensen te leren kennen..Zeker die van bokt Lachen
[/quote]

Geeft niks hoor! Ik gun het jou van harte Haha! En ja mss kom ik wel zonder Tess. We zullen zien Lachen

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 20:52

ik wil ook mee!! maar dan kom ik alleen met Bo want die andere 2 hebbe dan net een veulentje...
alleen kan iemand ons dan ophalen?? hij staat in heerhugowaard.....
op een zondag komt trouwens wel mooi uit Lachen

Letsdunit

Berichten: 7792
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 20:57

Zullen we begin Juni afspreken.
Dien moet eind mei bevallen, omdat ze op een stal heeft gestaan waar rhino was wil ik tot na de bevalling geen vreemde paarden op het erf hebben. Dit omdat als Dien wel door de rhino een miskraam krijgt ik de hele boel kan besmetten. Op dit moment lijkt me dat een kans van 5% maar je weet het maar nooit. Begin Juni is het veulen er en loopt geen enkel paard meer gevaar.
Ik woon wel een half uurtje lopen van het bos, misschien is het leuker als we in het bos meeten. Nemen we gewoon wat witte paaltjes mee en stroomdraad dan kunnen er ook wat shetten grazen terwijl wij met z'n allen picknicken.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 20:58

Bo is wel een hengst.. is dat erg? hij kan dan niet loslopen maarja verder is hij wel redelijk rustig, in ieder geval is hij makkelijk te houden... nu nog iemand die kan rijden voor ons..

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 21:51

Uhmmm ik wil het liefst NIET op zondag want dan mag ik niet (dit is echt een franjesdorp:)...) Maarre in Juni lijkt mij ook wel goed, want ik denk dat de vogelpest dan pas over is! IK HEB ER ZO N ZIN IN!!!!!!!!!!!!! Gaan we trouwens wandelen, rijden of allebei?! sommige wandelen, sommige rijden bedoel ik dan...

Dennis

Berichten: 31474
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 09:47

Dennisis ook hengst. Als jij weet dat het goed gaat is het geen probleem in mijn ogen. Tussen de merries los is iid geen goed idee, maar je kan ook een longeerlijn meenemen om hem ff aan vast te zetten, bomen genoeg in het bos Knipoog .

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23463
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 11:13

Shar is ook hengst. Begin juni lijkt me prima (niet het eerste weekend, dan is mijn vriend er niet en die moet rijden) dan kan misschien mijn veulie ook mee.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 15:16

ja ik zou hem dan wel aan een longeerlijn kunnen zetten... maar heb geen vervoer en t lijkt me zo leuk! Verdrietig

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23463
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 21:25

Misschien kunnen we een apart stukje afzetten voor de hengsten (ow nee, hengsten kunnen niet samen) je kan ook voor een paar euro bij de dierenwinkel een pen voor in de grond kopen daar kunnen ze ook aan.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 09:00

ja gewoon in het bos! moet ik wel op de fiets komen!(arme reddy, die is zeiknat als we aankomen)ik hbe eventueel schrikdraad(goh we hebben ook lekker stroom haha) op een rol!

Letsdunit

Berichten: 7792
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-03 12:44

De datum wordt dus of 1 juni of 8 juni.
Ik heb wel een stroom kastje en zal wat witte palen en draad meenemen.
Als iedereen wat lekkers meeneemt dan wordt het nog een gezellige picknick ook.
Geef even aan welke datum het beste uitkomt.

Barb

Berichten: 12086
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 12:46

Mij komt 8 juni op 1e Pinksterdag het beste uit geloof ik

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23463
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 14:05

uuuh volgens mij is mijn vriend dan net nog niet thuis, beide data's niet, het weekend erna is hij er wel. Als het 1 of 8 juni wordt zal ik er dus helaas niet bij zijn (vraag het nog wel ff na maar weet het bijna zeker) *snik*

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 09:58

Misschien kom ik ook wel even met men hengstje Tong uitsteken
En met naomie, maar hopen dat ie die 2 met elkaar op de trailer kunnen.
Verder zou ik wel eens een keer op zondag vrij kunnen nemen, want normaal heb ik altijd rijles

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23463
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 17:34

We zijn vandaag op trailerjacht geweest en ik kan definitief niet met eigen vervoer komen, de trailer die wij willen hebben wordt helemaal met de hand gemaakt en heeft een levertijd van 10 weken, dus helaas. Als er nog een keer een meeting komt kom ik zeker wel hoor!

Dennis

Berichten: 31474
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 16:28

Jammer dat je niet kan komen. Kan je niet een gewone grote trailer van iemand lenen?
Anders kom je nog maar een andere keer een keer langs, je weet waar het is Knipoog .

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23463
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 21:46

ik heb geen idee van wie ik die moet lenen en wie hem moet trekken. Er zijn nu ook zoveel regeltjes met de vogelpest. Verdorie, ik baal er wel van hoor. Vorige keer dat gemekker met droes en nu dit weer. Ik kom zekers een keer langs en dan moeten we maar met een paar paardjes naar het bos, misschien kan Shar dan ook wel loslopen (tis net een hondje)

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 21:48

Aangezien polly niet gaat en wij geen auto hebben met trekhaak kom ik dus ook niet..Miss dat ik wat regelen kan nog maar dat horen jullie dan nog wel..

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 23:43

Helaas heb ik vanaf woensdag mijn shettie verkocht omdat ik dan een groot paard heb.. Hij blijft op dezelfde stal staan en de boer verhuurt m aan een klein meisje dus ik zie hem nog wel. Misschien dat ik met me verzorgshet kom!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 00:48

Polly schreef:
ik heb geen idee van wie ik die moet lenen en wie hem moet trekken. Er zijn nu ook zoveel regeltjes met de vogelpest. Verdorie, ik baal er wel van hoor. Vorige keer dat gemekker met droes en nu dit weer. Ik kom zekers een keer langs en dan moeten we maar met een paar paardjes naar het bos, misschien kan Shar dan ook wel loslopen (tis net een hondje)


misschien kunnen we wel wat regelen
met mijn trailer (net als toen naar jurga Haha! ) moet te doen zijn toch?

Dennis

Berichten: 31474
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 09:48

Ik kom dus iig met Tamara(Max) mee. Als Den niet bij de dames in de trailer kan zal ik ff m'n ouders lief aan moeten kijken maar ik kom dus zeker!