Uit het topic Spookhuizen in Nederland, bleek dat er animo was voor nóg een meeting. Hier het topic. Welk huis wil je graag zien en waar, misschien kunnen we een programma maken van meerdere huizen en wat foto's / filmopnames maken.
Ik hoor graag wie er interesse heeft, ik stel mij verantwoordelijk voor de organisatione!
Maakt me niet zoveel uit waar, als het maar een beetje in de bovenste helft van Nederland blijft (als de anderen het daarmee eens zijn) en als het maar een heeeelll spooky huis is
ik heb het wel gelezen en zou het ook best wel erg vet vinden, al zal ik wel echt 7 kleuren sch*ten denk ik. Ik woon alleen in het Zuid-Westen van het land, dus het Noorden een behoorlijk eind.
Misschien kunnen we iets in het midden van het land regelen, dan is het centraal voor iedereen? Des noods pik ik met de auto er een paar bij een punt op, en dan rijden we door naar de bestemming. Alleen nog een geschikt huis vinden. Ik ben ook best bang, maar overdag zal het allemaal wel meevallen (hoop ik ) haha
Op deze website staan erg veel locaties http://www.theghosthunter.nl/ Ik ben nog erg druk aan het kijken welk huis.. want de meeste zijn hermetisch afgesloten
Spookmuseum de gevangen poort in Den Haag is misschien ook leuk, kunnen we daarna het spookhuis in Monster bekijken, eventueel ook Spijkenisse nog doen, maken we een rondje.
Ja leuk een keer afspreken met zijn allen en dan een soort van spook vakantie ofzo (In Engeland, daar moet het gruwlijk spoken)
_Noah
Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-09 18:00
Helaas heb ik geen geldboom in de tuin.. misschien een van jullie? Of Schotland, dat lijkt mij ook best gaaf!
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 10-07-09 18:02
Mag ik ook mee?
Ik ben gek op spookhuizen...ben in Schotland ook in een spookkasteel geweest.
_Noah
Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-09 18:05
Hoe meer mensen, hoe beter, want toen ik gister in bed lag.. dacht ik waar ben ik nu weer mee gekomen. Het lijkt mij alleen lastig wélk huis nou echt de moeite waard is om op te zoeken, en ook toegankelijk is. Ik heb geen zin om ruitjes in te tikken enzo
Ja die zag ik ook al bij de Ghosthunter, die man heeft echt veel dingen bezocht trouwens. Een kasteel is wel gaaf, en dan na het eten kunnen we nog wel een ruitje intikken ergens .
Ik heb ook een auto en woon in Den Haag. Ergens tussenin is misschien wel handig om af te spreken denk ik. Alleen moet er natuurlijk wel iets leuks te zien zijn.