JAAAAAAAA, ik wil echt heel graag!We moeten denk wel best snel kaartjes kopen..Zaterdag of zondag komt voor mij het beste uit
Waar wordt dit ook alweer gehouden Want ik zit met trein kosten Of misschien heb ik dan mn rijbewijs wel en kan ik de auto mee
lizzjuh14 schreef:Waar wordt dit ook alweer gehouden Want ik zit met trein kosten Of misschien heb ik dan mn rijbewijs wel en kan ik de auto mee Deurne
moniiquee schreef:In de Bit krijg je nu wel korting op een kaartje de korting is vast lager dan de aanschaf van het blad Bit
Ikke zaterdag of zondag, liefst het laatsteAnders maken we een lijstje op welke dag de meeste kunnen en dan kiezen we daarvoor!
Babsie_Flash schreef:moniiquee schreef:In de Bit krijg je nu wel korting op een kaartje de korting is vast lager dan de aanschaf van het blad Bit via bokt kan je toch ook korting krijgen?
Babsie_Flash schreef:moniiquee schreef:In de Bit krijg je nu wel korting op een kaartje de korting is vast lager dan de aanschaf van het blad Bit dat denk ik ook ja
Oeps sorry, ik wist niet dat jullie elkaar kennen, is dit een HK groepje? Ik dacht dat het over heel bokt was