Oke, 4 mensen zwz dus! Voorkeuren? Iets wat we gaan doen zegmaar? bbq (moet wel iemand ruimte voor hebben) zwemmen, bowlen jullie weten wel zulk soort dingen zegmaar.
Ik wil ook niet zwemmen, maar twas meer een voorbeeld. bbq is leuk. Niet heel moeilijk te regelen. Maar dan zouden we dat bij iemand in de achtertuin moeten doen ofzo of op een veldje ergens...
Oke leuk! Dan moeten we gewoon wat regelen. Bijv. als jij niet genoeg stoelen hebt neemt iedereen zijn eigen stoel mee. En iedereen kan bvb 5 euro betalen en dan regelen 1 of 2 mensen het vlees en bordjes en bestek eventueel wegwerp bbq's
Naooom
Geplaatst: 27-05-09 19:47
bij mij kan het bbq ook wel we hebben een kantine dat is wel bij de paarden maar de paarden staan ergens anders maar we hebben er een grote pan staan en we hebben ook bbq enzo ;p
Hm, naomi die woont in Holten en jou pony's staan van holten heel dicht bij toch? Mij maakt het niet uit. Bij rowie ben ik nooit geweest bij naomi wel. Als het bij naomi is kunnen we met zen alle met de bus en het laaste stuk lopen.
Patty14
Geplaatst: 27-05-09 19:54
De meesten komen idd gewoon uit Colmschate en daar in de buurt. Maar dan moeten er wel wat meer mensen komen .
Naooom
Geplaatst: 27-05-09 19:54
hahahah het laatste stuk lopen hahaha dat is dan nog wel een aardig eindje hooor;p
Kahawa
Geplaatst: 27-05-09 19:55
Ik woon een beetje in de buurt van stal Spikker waar Susanne en nog een paar hier de paarden hebben staan. Ik woon aan de assinksteeg, moet je maar even opzoeken op google maps, want ik kan dat nu niet door problemen met internet. En dan het huis waar je een grote lichte zandbak bij ziet.