Breda meeting 26 april [verslag].

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Liesjeloef

Breda meeting 26 april [verslag].

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-09 12:34

Het foto topic:
Kijken waard: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1103335

Het bredatopic wou al heel lang gaan meeten.
Timokyana heeft toen een meet topic aangemaakt,en er zijn wat data opgegeven,en dan,ja,opgeven.
We kwamen eruit om het 26 april te houden, met een paar mensen omdat er een paar niet konden.

26 april.

Rond half 11 zaten we met bijna allemaal op bokt. Of het wel door zou kunnen gaan met al die regen?Het was twijfelen,want hier in breda was het regen, en dan weer niet en dan ineens weer wel.Nou,op goed geluk dan maar.

We besloten af te spreken op Manege Hoeve Galderzicht.Ik en Mik (polly_hvj) gingen op de fiets naar Hoeve Galderzicht.Er was daar een wielerwedstrijd, dus wij moesten daar dan maar even tussen de fietsers door. Ja en dan kijken ze je toch raar aan!

Eindelijk waren we er veilig aangekomen,en ik besloot om iemand te smsen dat we er waren.Hun waren er niet dus wij liepen even de stallen door. We besloten ook om even naar die wedstrijd te gaan kijken.

Er komt een busje het terrein op. Raam open. Het was Lucia (Mitxa) we stelden elkaar even voor. Lucia had Honnie,haar hond bij,dus die ging nog even spelen met de poes. Daarna kwam Dorien (Hexodrien) en omdat onze regenjassen net uitwaren,legden
we alles in haar kluis.

We maakten de pony's klaar en op een gegeven moment kwam onze fotograaf, José (roxtemp) We stapten op in de binnenbak,en José op de fiets achter ons aan. We waren net het kruispunt over, en toen kwam Chantal (Ubimone) ons tegemoet rijden.

Iedereen was er dus onze rit kon beginnen. We namen een binnenweggetje,en gingen richting bos.
We moesten rekening houden met José,dus die was eventjes omgereden. We moesten even afstappen,want het zadel lag niet goed,dus ik moest even het zadel goedleggen en toen konden we verder. Dus kwamen we José weer tegemoet.
We zijn nog een stuk door de Hei gereden.

Toen lekker het Mastbos in.

Op sommige wegen kon je even lekker draven,maar we hebben ook een stuk gehad voor een lekker galopje,al kwam ik daar laat achter,was een beetje aan het wegsuffen en dan gaat de pony ineens in galop,maar gelukkig zag ik dat hun ook gallopeerden :D Na een tijdje gewoon weer in draf.
Soms had je nog van die in de weghangende takken. Die kreeg je dan in je gezicht of je ontweek hem.Lekker,al die spetters ect. in je gezicht.

We kwamen o.a. langs de Kogelvanger,hebben verschillende stukken draf en stap en galop gedaan. Onderweg moest Chantal weg,dat was voor haar eerder thuis. Dus Chantal uitgezwaaid en verder gegaan. Althans,we waren José een beetje kwijt, wij bellen,en daarna vonden we haar weer. Toen kwamen we weer terug op het stuk zand, en toen mocht José even op Hexogam. We hebben toen een stuk gereden, en Dorien nam veiligheid voor alles, cap op,zweep mee en op de fiets. Nou,ben je dan veilig bezig of niet? Toen kwamen we bij een weg en toen is Dorien weer op Hexogam gegaan. Toen oversteken en richting de Galderse Meren. Even lekker pootjebaden met de paarden. Stap en draf door het water,was echt heel leuk ik had dat idd. nog nooit gedaan
Toen weer rustig naar stal,pony's afgezadeld en afgespoeld,en toen weer naar huis.

Was erg geslaagd,een volgende keer weer,maar dan met meerdere!

hexodrien

Re: Breda meeting 26 april.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 13:14

Leuk verslag Liza!
Was ook een gezellig ritje!

Mikk_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 14:27

Wat een geweldig verhaal Lisaa!

Het is te merken dat je op school niet zo goed oplet meestal,, Hun kan nooit onderwerp van de zin zijn(staat er en paar keer in)

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 16:41

leuk verslag,klinkt voor herhaling vatbaar :-)

LindaLinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 16:46

Leuk verslag, ik wil er de volgende keer bij zijn!!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 19:46

leuk, volgende keer wil ik mee ;)

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 13:39

VVDD > BM