Ik was 26 april al naar Alexandra gegaan, want die mocht niet alleen met de trein dus gingen we samen.

Toen gingen we met Kees aan de hand springen: *klik* ik met Kees -- Alexandra met kees
En toen ging Alex later nog op Blue nummer 1 rijden: *klik*
En we gingen ook nog op de trampoline met Romy (Riena_romy) en d'r zusje.

En toen gingen we 27 april 's morgens met de trein naar Estelle (essie_blue).

Aangekomen op dat station gingen we Estelle bellen dat ze moesten opschieten want Alex moest plassen.

Alex in de trein:

Nou toen kwamen Estelle en Franca (horsee2) ons ophalen en toen gingen we naar Estelle's huis waar Debbie (wake_up) de computer in beslag had genomen.

En toen ging Estelle eventjes op Blue nummer 2 rijden: Hop hop Blue in galop.

Speciaal voor de meeting wilde ze ook nog wel eventjes springen: *klik*
Alex&Franca vonden dat heel boeiend om te zien.

Estelle had Blue omgetoverd in een aliën en past daar zelf dan ook goed bij.

Toen later gingen we naar de Divoza, maar we hadden honger dus we gingen eerst nog even langs de Mac.

Waar Franca een ijsje had gehaald en dat in de auto ging opeten (waar we nogal gepropt inzaten, met 4 op de achterbank.

En er zat dus uiteindelijk allemaal softijs op de stoelen.

Toen gingen we naar Divoza.

Waar we geen foto's gemaakt hebben, omdat we het te druk hadden met shoppen, Alex zoeken toen die verdwenen was tussen de rekken en loslopende medewerkers zoeken.

En Estelle had de meeste dingen gekocht.

En toen gingen we weer terug naar Estelle's huis, onderweg werd Debbie gebeld door d'r vader dat ze te laat terug was. En die kreeg als antwoord dat ie dan maar haar topscore met Tetris moest gaan verbeteren.

Waarop Estelle helemaal stuk ging, want 'dat is dat spelletje met die blokjessss.

Dus toen waren we terug, hebben we nog even snel een groepsfoto gemaakt - want Debbie en Franca moesten naar huis.
vlnr. Estelle - Franca - Debbie - Claudia - Alexandra

En toen bleven Alex&ik bij Estelle eten, en toen gingen we weer terug naar Alexandra's huis.

Want ik bleef daar nog een nachtje slapen en toen heb ik 28 april 's morgens nog foto's gemaakt van Alex&Jester, maar die zal ze denk ik zelf nog wel plaatsen als ze ze gezien heeft.

Op de terugweg met de trein zagen we op station Zwolle nog dit op een trein staan, vonden we wel toepasselijk met 2 Blue's in 1 topic.

Volgensmij was het wel een geslaagde meeting, toch ?

En voor Estelle's moeder: Bedankt voor het brengen&halen naar Divoza en het wegbrengen van Alex&mij naar het station.