Mag ook bij mij hoor! Heb aardige tuin en grote gas bbq. Zullen we afspreken dat waar het ook is, iedereen iets mee neemt. De ene drinken, de ander vlees, salade, stokbrood enz. Scheelt enorm in de koste.
Ja, inderdaad. Ieder zijn eigen eten en drinken. Zullen we laatste weekend van augustus doen? Dan is het nog lekker weer. En zijn de scholen weer begonnen, dus zijn de meesten thuis.
Gezellig een nieuwe meeting BBQ is gezellig enne ik heb geen grote tuin hahaha Iedereen iets meenemen is wel zo handig ja, moeten we alleen wel van te voren afspreken wie wat mee neemt anders hebben we straks alleen maar sateetjes (wat ik niet erg vind hoor hahaha)
Ik denk dat je het beste je eigen eten mee kan nemen. Je weet wat er is, een BBQ en daar moet het op kunnen!
SuperSonny
Geplaatst: 23-04-09 11:11
ohh BBQ ikke wil ook meedoen... ehh ik wil niet veel zeggen maar als je boekt op http://www.barbeque.nl of zoiets dan boek je een complete BBQ de BBQ zelf briquetten vlees borden bestek glazen sausjes heel de rattaplan en je kan het vieze zo in de bakken zetten en ze komen de volgende dag het weer ophalen. Vorig jaar gedaan bij een collega was echt goed en dat voor ik dacht 10 euro pp!! Dus dan heb je geen rotzooi en voor alles word gezorgd. Is misschien een idee???