jeanine94 schreef:jaa idd! maar waar zouden we het dan EVENTUEEL kunnen doen?mn vader is vast niet van plan heel nl door te rijden !:PAls we willen crossen.Kunnen we oa naar Lelystad/Biddinghuizen/Ede/Lunteren/Renswoude
jeanine94 schreef:okeee, nou, even kijken! wie woont waar?We maken wel even een lijstjeJetske - Leiden - Zuid-Holland
Ik wil echt té graag crossenn echt heel graag, maar voor mij met Room is het eigelijk onmogelijk denk ik..
So0p_ schreef:Citaat:Jetske - Leiden - Zuid-HollandSophieke - Epe - GelderlandJeanine- Den ham- Overijssel
Voor een crosstraining wil mijn moeder me wel overal heen brengen denk ik Dus als het een crosstraining wordt maakt het voor mij niet uit
Citaat:Jetske - Leiden - Zuid-HollandSophieke - Epe - GelderlandJeanine- Den ham- OverijsselKiki - Groningen - Groningen
Kikovski schreef:Ik wil echt té graag crossenn echt heel graag, maar voor mij met Room is het eigelijk onmogelijk denk ik..ooh, balen! en als je het heel "rustig" aan doet dan?
Oke, Leiden en groningen staan op de kaart, ik weet waar Epe ligt en Den ham ligt ... in het roze iig
Kikovski schreef:Ik wil echt té graag crossenn echt heel graag, maar voor mij met Room is het eigelijk onmogelijk denk ik..Rustig oefenen en opbouwen?
den ham ligt iets boven almeloo! maar thoeft niet persé in den ham hooor!:pkun je sowieso niet crossen!
Jetske_ schreef:Kikovski schreef:Ik wil echt té graag crossenn echt heel graag, maar voor mij met Room is het eigelijk onmogelijk denk ik..Rustig oefenen en opbouwen?Tja , als ik een trailer zou hebben zou ik inderdaad gaan oefenen, maar niemand die ik ken met trailer wil Room op hun trailer hebben ..
Jetske_ schreef:ooh dat is niet handig Hoevaak is hij nu op de trailer geweest en hoelang?Bij mij nog nooit , maar hij is zelfs een keer uitgegleden in zn eigen zweet toen hij een halfuurtje moest..