Hoi! is er ook een bokkersmeeting in de omg. Hoogeveen??? Het lijkt me erg leuk om daar ook een keer heen te gaan! Weten jullie iets??? Laat het mij dan eventjes weten
nee ik ook niet, dus als we het met z'n allen een beetje gaan regelen ofzo, tis een ideetje
siskeh
Geplaatst: 07-03-09 20:13
@ikwashier: klinkt meer als mee-eter, als dan wat je bedoeld!
maar we kunnen naar dierenpark emmen, maar dat is misschien een beetje afgezaagd.... buitenrit kan ik trouwens sowieso niet, heb een nietingereden knol!
Caily
Geplaatst: 07-03-09 20:14
Ag joh, op Amadeus passen er wel twee, haha, en anders leen je een koe van de eigenaar van de vz paardjes van Marit en mij
Wie zegt eigenlijk dat je moet rijden?? Wij lopen wel vaker met de paarden aan de hand het bos in, is ook leuk voor degene die geen paard bij de hand hebben lijkt me.
@TiinkerGirl: oww aan de hand lopen wil ik wel! daar heb genoeg ervaring mee! maar dan kan ik nog steeds niet met mn eigen knollie....(heb er 2, en ze kunnen niet alleen, en heb geen 2 paards trailer op dit moment...)
we zouden ook kunnen kijken naar een of andere clinic/cursus bijv. iets van paardenmassage, ehbo voor paarden....
of anders iets wat niets met paarden heeft te maken... maar weet niet zo veel in de buurt van hoogeveen...
Magiccc
Geplaatst: 07-03-09 21:05
siskeh schreef:
we zouden ook kunnen kijken naar een of andere clinic/cursus bijv. iets van paardenmassage, ehbo voor paarden....