Ik ben eens aan het kijken of er animo is voor een boktmeeting in de omgeving van Weert. Het lijkt me leuk om met een klein groepje de bossen in te trekken.
Ik heb hier een mooie afwisselende route van ongeveer 3 uur (als je voornamelijk stapt) die me ideaal lijkt om te rijden. Omdat mijn paardje en ik echt relax-rijders zijn, zou het een rustige rit worden, zonder race-partijen enz. Gewoon lekker rustig rijden en ondertussen lekker kletsen.
We zouden vanaf onze stal kunnen vertrekken. Hier is volop mogelijkheid om je trailer te parkeren. Vanaf stal is het zo´n 10 minuutjes stappen naar het bos, langs een rustige weg. Dan 1 straat oversteken en je zit in de bossen.
Bij ons op stal zijn er tegen geredureerd tarief (€0.50) drankjes verkrijgbaar (koffie, thee en fris), een toilet en een kleine kantine zijn ook aanwezig.
Graag hoor ik of er interesse voor is. Ik wilde de meeting plannen vanaf April (dan werk ik niet meer in de weekenden) en de datum spreken we af in overleg. Eventueel kan de meivakantie ook.
Die rustige weg, da's toch niet Hugten / Hugterweg, of wel? Daar zijn we 2 weken geleden bij uitgekomen, maar ik had niet in de gaten dat we hemelsbreed maar 200 meter bij jullie pensionstalling vandaan waren (richtingsgevoel is zwaar onder de maat). Trailer hebben we niet, maar wellicht kunnen we een ritje naar jullie stal maken (Ronnie de Pony, Bram en ik, en een fiets). Dan zijn we er wel voor in, tenminste: als de fiets ook mee mag
Silence
Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-09 08:50
Hey.
Die rustige weg is niet de hugterweg (is echt de weg naar stal) maar die ene weg die we over moeten is inderdaad wel de Hugterweg. maar die kunnen we recht oversteken.