ik waarschijnlijk ook, mijn pony staat bij de boederij naast de parkeerplaats waar iedereen zicht verzameld. Als ik erbij ben is het voor mij de derde keer.
L_Rivaldo
Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-09 09:38
Wat leuk dat je ook zo dichtbij woont, zijn er nog meer mensen die zich wagen aan de strandrit? Hoe gaat het eigelijk precies?
Er wordt verzameld op de parkeerplaats. Vanuit hier gaan ze het strand op. Er word rustig gereden, aan het einde kan je nog een stuk door in galop als je wilt de rest keert om en gaat dan rustig terug.
Vorig jaar heeft mijn driejarige voor het eerst meegedaan (bijna 4 jaar) en het was goed te doen.
Oke super, ik ga voor het eerst met mijn pony op het strand rijden. Ik doe voor de zekerheid wel protectie om en op .. Hij is buiten wel pittig maar wel te houden Er rijden er genoeg mee die erg ervaren zijn, dus daar ga ik maar achteraan
Neuhh om de kosten te delen maakt met niet zo veel uit. heb zelf een auto en trailer.. maar ik zal alleen er naar toe moeten!! en daar vind ik het erg ver voor.. ik kom van brabant, tegen belgische grens... maar wie zich aangesproken voelt om te "carpoolen" (heb helaas geen 2 paardstrailer) pb me!!