Lisanne en ik studeren allebei in België dus wij zijn alleen zaterdag en zondag in Nederland, maar zondagavond moeten we al weer terug. Vandaar dat we ff afwachten
wou net gaan typen in welke maand valt het beste ?? en welke stad komt je ht beste uit.
voor mij zal utrecht redelijk centraal liggen ( zwolle meer maarja hahaha ) en tja als ik met iemand mee kan in de auto is het nog handiger en als ik kan blijven pitten nog beter haha
Naam: Annelie Leeftijd: 17 Welke plaats komt je het beste uit: Utrecht/Zwolle ( lekker centraal ! ) Ideeën: uit eten ( liefst geen Mac ) - veel kletsen en vele foto's maken
Rennie89
Geplaatst: 13-01-09 21:46
Voor mij komt een maandag goed uit, ben dan over het algemeen altijd vrij, anders een zaterdag. Ik woon in leiden dus Utrecht, Amsterdam en Rotterdam zijn allemaal goed
Naam: Renee (lifaya) Leeftijd:19 jr Welke plaats komt je het beste uit: Utrecht, Amsterdam Ideeën: Uit eten ? ben niet zo'n creatief mind vandaag
Nou bij deze dan : (maar ik ben nog niet zeker, mijn zus woont in Utrecht dus dat komt enigzins nog wel goed uit, en mijn werk gaat in februari 3weken dicht dus dat komt voor mij ook wel goed uit!)
Naam: Gerlinde (Gerlin) Leeftijd: 18 jaar Plaats: Utrecht dan maar Idee: Uit eten vind ik goed, veder weet ik nog niet zo veel, ik zal er eens over nadenken! haha