Ja bij een nieuwe topic hoort natuurlijk ook een nieuw meet topic. De titel moest ff aangepast worden want anders paste het niet maar staat er goed bij. We hebben het er natuurlijk wel al een beetje over gehad in het oude topic van Hoe, Wie , Wat en Waar. Nou het enige waar we nog uit zijn gekomen is dat we naar jawel
AMSTERDAM gaan.
Verder dachten we misschien aan winkelen, rondvaartje met de boot en lekker eten natuurlijk. Maar alle ideeen zijn welkom.
Ja dan moeten we ook een datum prikken. Nou dat wordt na 2 of 3 april want dan pas ben ik weer terug in dat ow zo gezellige Noord Holland.
Nou wie interesse heeft hierin zie ik graag terug in het topic. En dan kunnen we saampjes gaan verder kijken van Hoe, Wie en Wat.
Ja we hebben nog even de tijd. Ik zit nog ruim 2,5 maand in japan dus eerder kan het toch niet. maar dacht laat ik het topic alvast openen dan hebben we ruim genoeg de tijd wat leuks te verzinnen.
Ja eerst maar een datum inderdaad en kijken wie er allemaal mee willen.
Siggislief
Geplaatst: 13-01-09 16:30
Vind het nu al niet meer leuk die sex museum op het internet.. (Info)
Alles staat achter het glas! Of je wilt alles lezen wat erbij staat..
En je moet minimaal 16 zijn, of een 13-15 jarige niet weet wat sex is!
0maris0
Geplaatst: 13-01-09 17:27
Damn.. gewoon een meeting topic zonder dat IK het wist!!!
De data wordt zoiezo een vrijdagmiddag/avond toch?! Dus mischien is Artis niet zo'n goed idee.. En aangezien de meesten van ons redelijk volwassen zijn Evt uurtje shoppen oid is zoiezo leuk, en eten natuurlijk.. en voor je het weet is de avond alweer om.. Vergeet dat ook niet..