GHVJ in Zwolle the 3th

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mismijk

GHVJ in Zwolle the 3th

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 23:07

Jaja, hier issie dan eindelijk! Het meetingverslag, met in de hoofdrol Iris, Marijke, Lotte en Anne Lovers .

Meeting 1: [BM] GHVJ goes Zwolle!

Meeting 2: [BM] GHVJ in Zwollywood!

Mijn trein kwam eerder aan dan verwacht, dus ik had verwacht dat ik de eerste was. Maar Ier stond al op ons te wachten Pling . Anne kwam sowieso als laatst, en Lotte zat nog gewoon rond half 11 in haar pyjama Huilen van het lachen , dus Iris en ik stonden al in de vroegte op het station te koukleumen. Maar gelukkig hadden we gezelschap van een vrolijk mannenkoormetkerstmutsen en een kerstman.

Afbeelding

Natuurlijk moesten Ier en ik met de kerstman op de foto, en we werden door een echte fotograaf op de foto gezet en de foto werd ter plekke uitgeprint, wat de kerstman nogal cool vond Cool . Maar nu deed de scanner het niet, dus heb ik maar ff een foto met de webcam gemaakt, zodat jullie er beetje een beeld van hebben Nerd .

Afbeelding

Toen Lotte en Anne er ook waren, gingen we... SHOPPEEEEEEH! Ier moest nog gala schoenen, dus daar eerst naar opzoek. En ze is geslaagd! Super leuke schoentjes Ier!
Na een poosje shoppen, was het etenstijd en hadden we de mc donalds maar eens opgezocht Cool .
Ier een mc flurry, Lotte een mc kroket en patatten (toch Clown ?), Anne een mc flurry en kipnuggets en mijk een compleet CBQ menu Vork . Maar Anne en ik waren toch wel erg zielig, want we moesten heel lang op onze nuggets en CBQ wachten Verdrietig .

Lotte wou niet zo graag op de foto...
Afbeelding

Iris was druk in gesprek
Afbeelding

En toen waren de batterijen op en moest ik eerst nieuwe kopen Boos! . Maar dat had ik braaf gedaan en kon ik weer foto's maken Cheese! .

En weer winkel in, winkel uit. Iris en Lotte druk aan het zoeken naar leuke dingetjes, Anne en Mijk kon het niet zoveel schelen en gingen gewoon domme mutsjes passen en gewoon toekijken en kletsen.
Afbeelding
Lotte had nog 2 super leuke shirtjes gekocht trouwens Pling

En wegens geen spiegel in de hema, even een foto van hoe het shirtje stond (letnietopmijnhoofd Huilen van het lachen ) Ik heb hem gekocht in het zwart en een maat groter Pling
Afbeelding

Ik wou nog ff op de foto met 'mijn' winkel. Sommigen zullen het wel snappen Knipoog .
Afbeelding

Daarna doorgelopen naar een of andere muur, welke Lotte wist. Daar nog lekker foto's gemaakt omstebeurt.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En Lotte liet nog even zien hoe stoer ze was Cool
Afbeelding

Lovers
Afbeelding

En toen was het..... PASFOTOHOKJETIJD Of Jenn en Jet: Pashotofokjetijd Huilen van het lachen
De mooiste creaties rolden uit de automaat. We hebben echt talent hoor Rock-on, dudes!
Afbeelding
Afbeelding
En weer omdat die stomme scanner het niet doet, met de cam foto gemaakt
Afbeelding

Daarna was het tijd om even op te warmen en bij te komen ( Huilen van het lachen ) met warme chocolademelk met een versgebakken super stroopwafel Kwijl
Afbeelding

En een eindje verderop stond hij weer hoor, de supersneeuwman!! Go jij! Go jij! Die konden we niet ongefotografeerd voorbij laten gaan natuurlijk Schijnheilig
Lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeef Lovers (Anne wordt half mishandeld met de bezem Huilen van het lachen )
Afbeelding

En hierna was het alweer bijna tijd om terug te gaan naar het station voor Lotte en mij. Ier en Anne shopten nog even door voor een shirt voor Iris. We willen jullie nog een boodschap meegeven voor 2009:

Afbeelding

Anne, Lotte en Iris. Bedankt voor deze super gezellige dag!! Ik hoop jullie echt allemaal nog een keer te meeten. Hou van jullie!! Lovers

And God bless you all, girls!! God houd van jullie Pling

JENNx

Re: GHVJ in Zwolle the 3th

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 23:14

Marijke, wat een leuk verslagje! Lachen Had al verhalen gehoord natuurlijk.. Tong uitsteken

Ennee, ik zal dit jaar lief voor mijn billen zijn.. Lachen

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 23:56

Haha! leuk man! *LOL*

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 10:00

Haha, geweldig! Haha!

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 10:34

Ziet er heel gezellig uit en die sneeuwpop komt me héél bekend voor. *LOL*

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 11:51

Wat n leuk verslag!

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 14:42

Ziet er heel gezellig uti dames Haha!

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:49

Leeeuke foto's! Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 19:47

Geweldig Huilen van het lachen

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 20:00

GENIAAL Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 20:54

wahah mijk leuk verslag *LOL*
Maar die laatste foto en in pasfotohokje jij kan ook zo door voor mooi he Huilen van het lachen

mismijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-08 11:26

Discriminatie vank Huilen van het lachen . Was echt zo'n super leuke dag Pling