Meeting 1: [BM] GHVJ goes Zwolle!
Meeting 2: [BM] GHVJ in Zwollywood!
Mijn trein kwam eerder aan dan verwacht, dus ik had verwacht dat ik de eerste was. Maar Ier stond al op ons te wachten

Natuurlijk moesten Ier en ik met de kerstman op de foto, en we werden door een echte fotograaf op de foto gezet en de foto werd ter plekke uitgeprint, wat de kerstman nogal cool vond

Toen Lotte en Anne er ook waren, gingen we... SHOPPEEEEEEH! Ier moest nog gala schoenen, dus daar eerst naar opzoek. En ze is geslaagd! Super leuke schoentjes Ier!
Na een poosje shoppen, was het etenstijd en hadden we de mc donalds maar eens opgezocht

Ier een mc flurry, Lotte een mc kroket en patatten (toch

Lotte wou niet zo graag op de foto...

Iris was druk in gesprek

En toen waren de batterijen op en moest ik eerst nieuwe kopen

En weer winkel in, winkel uit. Iris en Lotte druk aan het zoeken naar leuke dingetjes, Anne en Mijk kon het niet zoveel schelen en gingen gewoon domme mutsjes passen en gewoon toekijken en kletsen.

Lotte had nog 2 super leuke shirtjes gekocht trouwens

En wegens geen spiegel in de hema, even een foto van hoe het shirtje stond (letnietopmijnhoofd

Ik wou nog ff op de foto met 'mijn' winkel. Sommigen zullen het wel snappen

Daarna doorgelopen naar een of andere muur, welke Lotte wist. Daar nog lekker foto's gemaakt omstebeurt.

En Lotte liet nog even zien hoe stoer ze was

En toen was het..... PASFOTOHOKJETIJD Of Jenn en Jet: Pashotofokjetijd

De mooiste creaties rolden uit de automaat. We hebben echt talent hoor

En weer omdat die stomme scanner het niet doet, met de cam foto gemaakt

Daarna was het tijd om even op te warmen en bij te komen (

En een eindje verderop stond hij weer hoor, de supersneeuwman!!

Lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeef

En hierna was het alweer bijna tijd om terug te gaan naar het station voor Lotte en mij. Ier en Anne shopten nog even door voor een shirt voor Iris. We willen jullie nog een boodschap meegeven voor 2009:

Anne, Lotte en Iris. Bedankt voor deze super gezellige dag!! Ik hoop jullie echt allemaal nog een keer te meeten. Hou van jullie!!

And God bless you all, girls!! God houd van jullie