Ik ga er zeker weten heen, met me eigen pony ik kan ook de hele vakantie dus ik ga met jullie mee als we in ieder geval wel beetje snel afspreken, want straks zijn we te laat en helemaal als we met z'n alle willen gaan
Oke ik Ginger word echt vet leuk & als we hier nou eventjes vragen samenstellen dan wil ik wel een mail sturen naar ze met de vragen erin en dan kunnen we miss weer verder
Goed ik wil van iedereen het volgende al vast weten, dit omdat we met een redelijk grote groep gaan en dan beter snel kunnen boeken! Gelieve dit stuk elke keer op nieuw te kopieren, aangezien je maar 3 keer kan quoten.
Wie gaat er allemaal mee: 1. Kirsten [Kir_Ples]
Wanneer vakantie: 1. Kirsten: 11-07-09 tot 23-08-09
Eigen paard mee: 1. Kirsten: Ja
En de vragen: 1. Kirsten: Kunnen we met z'n allen op een kamer slapen?
Goed ik wil van iedereen het volgende al vast weten, dit omdat we met een redelijk grote groep gaan en dan beter snel kunnen boeken! Gelieve dit stuk elke keer op nieuw te kopieren, aangezien je maar 3 keer kan quoten.
Wie gaat er allemaal mee: 1. Kirsten [Kir_Ples] 2. Carlijn [loveginger]
Wanneer vakantie: 1. Kirsten: 11-07-09 tot 23-08-09 2. Carlijn: ga ik nog even nakijken
Eigen paard mee: 1. Kirsten: Ja 2. Carlijn: Ja
En de vragen: 1. Kirsten: Kunnen we met z'n allen op een kamer slapen? 2. Carlijn: hoe duur het is met en/of zonder pony? - of je mag kiezen tussen buitenrijden,dressuur&springen per dag? - welke datum's de weken zijn - met hoeveel je in een groep zit - per hoeveel mensen je les krijgt - van welke tot welke dag - hoe duur het is met & zonder pony - activiteiten zonder je pony
Wie gaat er allemaal mee: 1. Kirsten [Kir_Ples] 2. Carlijn [loveginger] 3. Lonneke [lon_ivo-
Wanneer vakantie: 1. Kirsten: 11-07-09 tot 23-08-09 2. Carlijn: ga ik nog even nakijken 3. Lonneke : geen idee Eigen paard mee: 1. Kirsten: Ja 2. Carlijn: Ja 3. Lonneke : Ja ( Of ik moet een nieuwe pony hebben die erg onervaren is)
En de vragen: 1. Kirsten: Kunnen we met z'n allen op een kamer slapen? 2. Carlijn: hoe duur het is met en/of zonder pony? - of je mag kiezen tussen buitenrijden,dressuur&springen per dag? - welke datum's de weken zijn - met hoeveel je in een groep zit - per hoeveel mensen je les krijgt - van welke tot welke dag - hoe duur het is met & zonder pony - activiteiten zonder je pony
Maar idd, wij hebben de laatste week Collegekamp, waar je niet verplicht heen hoeft ( Ben ik vorig jaar ook niet gegaan, en 't was ook saai zei iedereen ) en dat is de week van 10 tot 17 juli.. En dan hoef ik alleen naar school voor boeken + rapport, en dat kan mijn moeder ook wel doen