Bokkers in Nijmegen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

elinenikita

Bokkers in Nijmegen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 17:20

Hoii! Haha!
ik woon sinds dit jaar in Nijmegen. ennnn.. nu ben ik nog druk opzoek naar een nieuw paardje&manege.
maar zijn er ook leuke bokkers in Nijmegen en omgeving te vinden die (zo af en toe) meeten?
Let me know!
want met wie kan je nou beter over paarden praten dan met bokkers. Pling
Liefs eline Kusje
Laatst bijgewerkt door elinenikita op 23-11-08 17:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Boktpony

Re: Bokkers in Nijmegen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 17:23

ik weet niet of ik leuk ben Clown en dan woon ik ook weer niet in nijmegen, maar op een km of 15? afstand Ach gut

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 17:25

hoi hoi ik woon dan wel niet in nijmegen maar ik studeer er wel Haha! en ik ken een heleboel bokkers die in nijmegen of omgeving wonen. ik zag in je profiel dat je studeert dus dan kun je lid worden van Jolly jumper dat is een nijmeegse studentenrij vereniging en wij organiseren 1 tot 2 keer per maand leuke activiteiten die met en zonder paarden. Je hoeft geen eigen paard te hebben om lid te worden, de meeste leden hebben dit namelijk niet. als je meer info wilt mag je altijd een pb sturen. Haha! ben je trouwens al eens bij manege de horst in groesbeek geweest en stal klein amerika ook in groesbeek (daar heb ik lang gereden en rijd ik nu af en toe omdat ik niet meer in nijmegen woon)

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 17:25

Er is een Nijmegen-HK topic. Knipoog Ik zelf heb jarenlang in Nijmegen gewoond en woon nu ook in de omgeving. Ja
Kom er nog iedere dag, omdat de uni er is. Knipoog

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 17:26

Ik ben af en toe in Nijmegen om Liedje (bokker hierboven) te stalken. Vork

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 17:27