Snel douchen en aankleden want om 10 uur wilde ik op stal zijn om dingen klaar te leggen en Tinka te poetsen.
Om 11 uur zou Rom komen. Ik had Tinka de transportbeschermers omgedaan waar ze erg vreemd mee liep

*telefoon* (hij deed het!!!

- "Euh ik zie je staan je bent vlakbij"

Hij heeft de auto gekeerd en ik heb hem aangewezen welke oprit hij moest hebben. (mijn routebeschrijving bleek niet helemaal te kloppen: verkeersdrempels zijn vluchtheuvels, afslag Witten is afslag Witterzomer, enz enz enz

Tinka kreeg knikkende knietjes en de overige paarden brulden even naar Stanley. Omdat ze heel lang niet in de trailer had gestaan wist ik niet wat ze zou doen maar met knikkende knietjes liep ze zo de trailer in.
Spullen in de auto geladen en op naar Havelte

WONDER BOVEN WONDER waren wij als eerste op de afgesproken plek (jajaja, de rij-maar-om-kabouter die met mijn hulp natuurlijk

Maargoed, opgezadeld en daar gingen we, in het begin nog wat druk en dribbelig maar al snel werd ze rustig. Prachtige omgeving, geen last van bevroren grond en veel gekletst uiteraard. Ik reed samen met Lautje, Rom, Naz en Homiafortuna. Was erg gezellig.
Na een heerlijke draf kwamen we al (veel te snel!) bij de partytent waar ik een lekkere kop erwtensoep heb gehad, waarvan Tinka steeds aangaf dat haar dat ook wel lekker leek, maar toen ik haar het laatste beetje wilde geven haalde ze haar neus op

Toen snel met Maaike en Maaike

Toen Maarten erop, hij had pas door dat Tinka die strik in haar staart had toen Honeybee hem erop wees

Toen met de ingepakte auto's weer naar het beginpunt, met Maaike van de Vis en Honeybee snel naar de vlindertuin om te plassen en al snel kwam de groep met Karin, Maarten, Homiafortuna, Death-Squad en Rom er alweer aan. Het eerste wat Maarten riep toen hij er met Tinka aan kwam rijden was: "Kan ik haar kopen??"

Euhhh...1 tel denken...

Toen afgezadeld en paardjes en spullen ingepakt en toen zijn we in Havelte nog in tig eet- en drink-gelegenheden geweigerd omdat we met een te grote groep waren. Uhuh...we stonken gewoon teveel naar paard

Maargoed, met z'n 11-en in de snackbar toch wat gegeten, ook heb ik daar het pennyvriendjes-boekje van Karin ingevuld

(zij hadden een goed overzicht op de streken van Tinka in de trailer omdat ze erachter reden)
Rom besloot maar weer de oprit voorbij te rijden

Ze heeft het super gedaan vandaag, was erg onder de indruk van alles, maar ik weet zeker dat ze het leuk vond. Voor herhaling vatbaar dus.
Naz: bedankt voor het organiseren

Rom: hartstikke bedankt voor het vervoeren van Tinka en mij!!!

Karin: bedankt voor de slushflesjes

Maarten: bedankt voor de lol die we gehad hebben om het PurnoPaard

en de rest ook allemaal HEEL ERG bedankt voor de leuke dag, het was supergezellig, ook leuk om weer nieuwe gezichten (Homiafortuna, Death-Squad, Maaike - helemaal uit Apeldoorn! Bikkel! - Lautje) te zien!

Kortom: zeker voor herhaling vatbaar!!!