Avondje kan wel maar dan moet ik wel ergens kunnen slapen ofzo. Want heb geen zin om om 12 uur snachts nog in de trein te zitten
Iets eten lijkt me wel leuk, misschien kunnen we gaan wokken? Hier in de buurt heb je bijv van die restaurants waar je dat zelf kunt doen. In Utrecht vast ook.
- Film - Bowlen - Lasergamen - Avondje uit (whoooo jongens jongens) - Multivlaaien.. oh.. nee die niet.
Hmmm bowlen is niet zo mijn ding... Filmpje, uit eten, uitgaan vind ik allemaal best Uit eten is misschien wel gezellig, kun je tenminste beetje praten nog Multivlaaien word 'm niet nee Bij mij kan wel iemand blijven slapen trouwens
bij laserquesten heb je trouwens zo'n leuk arrangement. 20 voor t eerste potje mag je onbeperkt drinken, tussen de 2 potjes weer 20 min drinken en na t 2e potje weer 20 min drinken. Kunnen degenen die willen zich indrinken voor het uitgaan
Ghehehe lijkt me wel heel leuk. Hoeft niet zo heeeel duur te zijn denk ik
Dan lijkt het me leuker om te eten, lasergamen & uit.
Laserquesten is niet zo heel duur, heb het al eens gedaan in utrecht. Volgens mij koste dat toen iets van 15 euro voor 2 potjes? of 20 euro? En uitgaan is zo duur als je het zelf maakt.