Wat: Bowlen en steengrillen in de Bowling Breda, Nassausingel 28 (hoek Chasseveld) te Breda Kosten: 24 Euro voor steengrill met 1 uur bowlen Wanneer: zie poll Wie (ovb van datum): Urielle Javayo
in principe komt alleen 20 december voor mij niet zo goed uit omdat ik dan waarschijnlijk op vakantie ga.
11 januari heb ik misschien de kringfinale en 18 januari heb ik sowieso wedstrijd, dus wil ik het de dag ervoor liever niet te laat maken. en gezien de afstand naar breda en hoe gezellig het de vorige keer was, wordt het wel een latertje
Ja, dat is ook jammer. Ik kan wel zeggen dat je welkom bent, maar we wonen te ver bij elkaar vandaan om eens te gaan buurten, tenzij je eens bij elkaar in de buurt bent, dan kan je gaan combineren.
ik heb de 18e wedstrijd. ik wil wel mee, maar als ik vroeg moet starten dan moet ik nog ff kijken hoe laat ik het kan maken. de 31e is voor mij handiger. al zal mijn vader in dat weekend ook wel z'n verjaardag vieren, maar ik heb geen idee wanneer.
Laatst bijgewerkt door Javayo op 11-11-08 09:56, in het totaal 1 keer bewerkt
haha, ik kan ook wel beide dagen hoor. maar als ik om 9 uur moet starten dan snap je wel dat ik het niet laat maak, en aangezien den bosch toch een eindje rijden is... maar goed, met wat mazzel doen ze mijn rubriek niet als eerst.