Strandritje Meijendel/ Noordwijkerhout

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Strandritje Meijendel/ Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-08 14:30

Bij deze een oproepje voor een mini-meeting

Ik zou dolgraag in het najaar binnenkort een keertje met mijn gelderse Wietje richting het strand gaan. Echter is het voor beiden nieuw. Ikzelf heb wel eens een strandritje op gehuurde manege paarden gedaan, maar dat is eeuwen terug en het is toch wat anders als je met je eigen (onervaren) paard er op uit wilt in een gebied waar je niet bekend bent. Daarnaast is gezeldschap natuurlijk een stuk gezelliger, voor de paarden (iig voor die van mij) ook fijn en gezellig als steun.
Hier in de omgeving heb ik niet echt kandidaten, en zo via het forum is het een mooie gelegenheid voor een leuke meeting!

Dus wie oh wie is een ervaren strandruiter met een (ervaren strand) paard, woont eventueel in de buurt van een van deze stranden, die mij en mijn vosje willen vergezellen tijdens dit nieuwe avondtuur? Natuurlijk zijn meerdere gezellige partners ook welkom, al liever niet in een te grote groep.

Wat ik mij voorstel van een strandrit is lekker een aantal uurtjes er op uit te zijn, rustige rit door combinatie van bos/duin en strand, veel stappen, lekker draven en een lekkere galop als de paden (en het strand) het toelaten. Niet een te gekke rit vanwege de onervarneheid van mijn paard (ook wat betreft de paden), maar vooral flink genieten!!

Het liefst in Noordwijkerhout of Meijendel bij Wassenaar, omdat dat voor ons nog goed te doen is met de trailer (al ben ik er verder nooit geweest met trailer etc).

Ben benieuwd of iemand hier zin in heeft Lachen
Lekker in het najaar, op een zondag of een doordeweekse dag als ik een dagje studie kan skippen Bloos Clown

Liselot

Re: Strandritje Meijendel/ Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 14:39

stuur Nouvel eens een berichtje, zij staat met haar paarden in noordwijkerhout en gaat volgens mij regelmatig naar het strand.

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 14:42

Ik zou ook graag meegaan, alleen moet de eigenaar ook tijd en zin hebben Nagelbijten / Gniffelen

Edit: Even beter geformuleerd Knipoog
Laatst bijgewerkt door Bellarose op 27-09-08 14:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 14:43

Hallo Doei!

Paard staat aan het strand in Katwijk Lachen.

femmiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 14:50

Waar ligt dat ong. waar je dan zouw willen gaan rijden>???

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-08 07:24

@ Lissy; bedankt voor je berichtje Lachen Ik heb Nouvel een tijdje terug idd al een berichtje gestuurd! Voorlopig zit dat er echter nog even niet in helaas.

@ Future; ik ben ook afhankelijk van mijn vader als chaffeur en een trailer van iemand anders. Je woont wel redelijk dichtbij mij! Mijn vos staat ongeveer aan de andere kant van Alphen (zwammerdam)

@ Apple; Katwijk is natuurlijk ook prima te doen! *stuurt een pbtje*

@ Femmiel; Aan de kust Clown Knipoog
Meijendel ligt bij Wassenaar, en Noordwijkerhout in ZuidHolland bij Lisse en Voorhout.

femmiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:34

Okey nouw satis wat te ver v00r me mischien een andere keer

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 13:55

Meld zich zodra je een datum heb hoor ik het graag!!!