Nemen jullie eigelijk een tas mee? Ik denk ik wel, maar ik heb alleen van die schouder tassen die dan niet schuin zitten zegmar maar die je moet vasthouden Dat is na een tijdje best poedersuiker
Ik weet niet of ik een tas meeneem.. ik denk het wel als ik een camera, flesje drinken, beurs en troep meeneem. En waar ik mn shoptassen in kan doen.. hmm dan moet ik een grote tas meenemen Misschien mn oilily ofzo, maar dies best groot eigenlijk.
Ja mijn oilily is ook te groot Dan loop ik daar de hele dag mee Of ik moet nu ff een tas gaan shoppen maar dan heb ik geen geld voor utrecht meer. Naja ik neem denk wel die schouder tas (niet zon schuine) mee want ik wil camera & drinken etc ook wel meenemen dus dan moet t wel een beetje heel erg.
Ja idd Nohh ik heb een tassenprobleem Ik wil zon schouder tas meenemen dan maar heb daar maar 2 van 1 oude verotte (wel goed maatje) en die oilily maar dies to big, ja heb ook nog 2 andere grote maar die worden t sowieso niet. Dus dan word het zon andere maar dat doet na een tijdje pijn aan me schouder
Oke clien, en tot waar neem je de bus dan? Helemaal tot hoogwoud of tot hoorn ofzo?
Ik neem wel een tas mee, geen schoudertas want dat gaat even niet. Gewoon zon tas die je om 1 schouder moet doen, valt wel mee hoe irritant dat is heur
Maar als we rond 10en afspreken tot 6 zegmaar, dan zijn we na een paar uur weg uitgekeken op hoogcatherijne (ofzo? ) Dus dan kunnen we toch ook wel naar buiten de stad in?