Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nou meid.. Het is je vergeven hoor..
Volgende keer gaat Prada weer lekker mee..
Zoals ik al zei, ze brengt wat leven in de brouwerij.. Ze houd je wakker!
Ik heb vanmiddag ook lekker een potje staan bleren ook toen ik die kütsleutel niet kon vinden (en nog steeds niet gevonden heb) ook omdat ik vanochtend blijkbaar ook 15 euro verloren ben, de lichtstekker van de trailer eraf getrild onderweg op de snelweg is en naar z'n mallemoer is, de auto van m'n broer had kuren waardoor ie ineens teveel gezakt is, en dat vond het steunwieltje van de trailer ook niet zo leuk, toen we een bult afreden. En toen ik dus dat ene kütsleuteltje ook niet meer kon vinden had ik het zo ongelovelijk gehad...

Pff Maya en je had nog alles gedubbelcheckt toen je trailer erachter hing enzo ...
en ga denk ook vroeg naar bed 
en dan nog vandeweek zadel + hoofdstel poetsen want die zijn gezandschuurd 

Wat een pech ineens zeg!
) zijn weer schoon, peerd staat in de wei, straks alleen nog effekes mijn zadel en hoofdstel poetsen, en dan is alles weer klaar.

(ik vind um leuk stomme ran debiel psyco knol
)
)

snowdon schreef:Wanneer is de volgende keer?
... want nu heb ik eindelijk een geschikt en (nog) niet drachtig paardje die heerlijk braaf en rustig is
en LOZ is volgens mij supermooi om te rijden. Sita_ schreef:Volgens mij heb ik jou nieuwe aanwinst samen en je andere paardjes zien staan op de terugweg..
Klopt het dat ze daar bij de MAC in Etten Leur staan?