Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PiieterLY schreef:Wat is het dan precies?
PB Staat open
collendoorn schreef:Flying_Angel schreef:Water? om in te gaan, nee jammer genoeg nie
er is wel water om doorheen te gaan hoor!![]()
als je op het terrein sta en dus wilt gaan rijden ga je rechtsaf richting de weg.. rechtsaf langs de weg! en dan rechtsaf het grote zandpad op! dat rij je helemaal af. Dan kom je bij Pandarosa dan ga je dus linksaf! dan ga je met de bocht mee rechts! Dan komt er een splitsing daar ga je links. Dan ga je rechtdoor langs het huisje. Dan kom je op het galopeeropad! *dat weten ze dus hier kan je ff lekker hard!* Dan kom je bij de weg daar ga je ook weer rechts! na een klein stukje kan je oversteken! en dan ga je dus linksaf! dan maakt de weg een bochtje! allemaal hardstikke leuk haha.. dan rij je ff niet meer tussen de bosjes en heb je aan je rechterhand een groot veld waar mais komt ofzo! daar ga je niet rechtdoor! maar ga je linksaf!!! *klein heuveltje over, of door de bosjes.. toen ik er laatst aan het rijden waren hadden ze een grote berg zand neergegooid! maar dan moet je ff daarvoor toeristisch door de bosjes!!* en daar zie je al water!! waar je dus naar beneden zou kunnen. Maar daar gaan we nooit naar beneden! daar gaan we juist linksaf een klein iniminibospaadje op! die loop je af! tot je op een gegeven moment weer een hellinkje naar beneden heb! aan je rechterkant! want daar is ook het water!.. Daar loop je het water in! en je ziet vanzelf na een X aantal meter waar je weer omhoog kan. Dit rondje kan je blijven herhalen tot dat je het dus meer dan zat bent!
![]()
Ik hoop dat jullie het kunnen vinden!!
Klaasje schreef:Pff alsof ik dat kan onthoudenKan iemand het uitprinten? (mijn printer is kadoek)
Of er moet iemand zijn met een super geheugen?