Lous schreef:Mensen die meegaan ,zichzelf even aan de definitieve lijst toevoegen AUB
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lous schreef:Mensen die meegaan ,zichzelf even aan de definitieve lijst toevoegen AUB
Citaat:Hierbij:
1. Lous, Marlous, 23 jaar, geen groepskorting, personeelspas.
2. Lexmiro, Sarina, 17 jaar, geen groepskorting, airmails
3. Dancer_joey, Natasja, 16 jaar, groepskorting.
4. Calanddra, Jennifer, 19 jaar, groepskorting
muppetmayo schreef:Ik moet helaas afzeggen
Ik kan geen vrij krijgen van mijn werk helaas... Had graag meegegaan maar het is niet anders. Veel plezier in ieder geval!
lonneke schreef:muppetmayo schreef:Ik moet helaas afzeggen
Ik kan geen vrij krijgen van mijn werk helaas... Had graag meegegaan maar het is niet anders. Veel plezier in ieder geval!
en ik zou met haar meerijden en kan nu dus alleen mee als er iemand vanuiit omg zuidholland gaat waar ik mee kan rijden. kan eventueel ook ergens naar een station toekomen. ik woon nu in delft en woon vlakbij het station delft dus ik kan zo naar een ander station tuffen met de trein. wie helpt me
Citaat:Hierbij:
4. Eenhoorn1979, Ilona, 28 jaar, groepskorting
eenhoorn1979 schreef:Citaat:Hierbij:
4. Eenhoorn1979, Ilona, 28 jaar, groepskorting
Calanddra schreef:Suus gaat helaas niet meer mee...
Wie gaan er allemaal over Utrecht? Jij iig wel toch lexmiro?
Waar is de rest trouwenswe hadden zo'n grote groep...
eenhoorn1979 schreef:Ja Lous, ik ga nog steeds en je kan nog steeds met mij mee rijden. Verography heeft net afgezegd, dus zitten we met zijn tweeen in de auto.
@ Lonneke, als jij richting Capelle aan den Ijssel kan komen, kan ik je daar op pikken kan je mee rijden.
lonneke schreef:eenhoorn1979 schreef:Ja Lous, ik ga nog steeds en je kan nog steeds met mij mee rijden. Verography heeft net afgezegd, dus zitten we met zijn tweeen in de auto.
@ Lonneke, als jij richting Capelle aan den Ijssel kan komen, kan ik je daar op pikken kan je mee rijden.
zou helemaal geweldig zijn. moet ik even kijken hoe ver het is naar capelle vanuit delft.