Ik wou ook net de filmpjes op de computerzetten maar de computer reageert niet op de datakabel heel vreemd!! me vader probeert het zo te maken.. dus die krijgen jullie nog zsm te zien!
Ik ga me nu even aan melden voor spelletjesdag 1juli
Weet nog niet zeker of ik mee doe hoor wil eerst weten hoe het in elkaar zit, want zag net ook ergens staan dat je in je eentje de spelletjes moet doen, en hoe ik dat dan voor me zie is dat er een groep paarden achter je staan en dat Joy daar dan echt niet bij weg wil....... denk dat meer paarden dat wel zouden hebben....
Er zijn nou eenmaal maar weinig spelletjes die je met 2 paarden kunt doen, dus is het veel makkelijker om het in je eentje doen, en op het hele terrein staan er overal paarden, en als het goed is hoeft er niemand te wachten. Overigens rijd je wel een paar keer tegen een ander paard.
Bij de mac donalds had mijn zus voor me geregelt, die werkt er ook Nouja en nu ik ook (A) ik helemaa blij, want dan heb ik binnen kort mijn eigen knal roze i-pod
maar ik ga nu even naar beneden, wat tv kijken ofzo, ben benieuwd naar de rest van de foto's van marjolijn, en natuurlijk ook de filmpjes ! , ik kijk vanavond nog wel even !