heb vanmorgen al contact gehad met annemarie, ik weet de stal te vinden... Ik ben vandaag aan het werk (ja poeh, weer zo druk) en vanavond dus tas inpakken. Spullen voor Bob staan al klaar, ben een lijstje voor mezelf aan het maken. Ik weet dus nog niet zo goed hoe laat ik er zal zijn, tot hoe laat zijn jullie meestal op stal te vinden?
Zometeen in mijn lunchpauze nog wat boodschapjes doen, hopelijk slaag ik snel. En heel misschien vandaag iets eerder weg....dan kan ik ook eerder mijn spullen komen brengen.
Bob gisteren nog gepoetst en mentaal voorbereid, nieuwe zadeltassen gepast, ik heb er inderdaad ZIN IN. Trouwens, ik heb mijn vriendje Hans ook uitgenodigd om bijv op za-avond langs te komen, dat vinden jullie toch wel goed?
waar ken ik dat van. Ik ben nu langzaam van alles aan het klaarzetten, bbq, de watertank ligt te weken met steradent, scoot hangt aan de lader.
ben alleen nu nog even druk omdat een van mijn kipjes ziek is. Daar komen vandaag medicijnen voor en die moeten ze allemaal hebben. Mogen alleen diet daarna op het zand komen. Moest dus en stukje in de garage afzeten voor het tuig voor de komende dagen. Maar dat is klaar.
iedereen heeft het in ieder geval knap druk. ben net nog op pad geweest voor BH (niet geslaagd), sokken (wel geslaagd) en schoenen (niet geslaagd), dus kan wat betreft sokken kan mijn weekend niet meer stuk, haha
Heb vanavond vanaf 8 uur nog een bruiloft en moet dadelijk nog een rode roos en een kaart kopen, moet KWF bus nog inleveren en ook nog van alles kopen voor morgen o ja en nog contant geld halen.
Ik had gelukkig een vooruitziende blik en heb Juul voor de zomervakantie al een extra ochtend bij de peuterspeelzaal opgegeven. Morgenochtend dus even de handen vrij om in te pakken. Ik moet dan nog een net kuil halen bij m'n vorige pensionstal omdat er waar ik nu sta nog geen baal paardenkuil open is.
Weet niet hoe laat we er zijn, hangt van Chev af.
Vasthi loopt naar mijn idee beter, maar nog niet goed dus ik denk dat ik met Noortje kom.
Vasthi is niet "arm" hoor. Het is net een bommetje nu ze weer even niets doet, wat dat betreft merk je echt niet dat ze niet goed loopt. Ze zou heel graag meegaan want ze houdt wel van een uitje
haha, ik ben blij dat ik me daar niet druk om hoef te maken. Ik geloof dat ik hier zo weg kan, dan ga ik mijn tasje thuis inpakken, paar boodschapjes doen en dan zal het alweer avond zijn. Het is hier in Groningen trouwens de hele dag al schitterend weer!!! Laat het maar zo blijven...
ben ook met lijstje begonnen, nog heel niet aan pakken toegemkomen. Wordt een laatste moment bezigheid ben ik bang...zoals altijd haha.
Hier net zo...keb thuis al wel wat warme truien opgezocht maar verder nog niets, zal zo mijn moeder even bellen voor een 1 persoons dekbed. Zaterdag ben ik er tegen 7 uur denk ik.
vind het dubbel hoor, wil er zo graag bij zijn, maar wil ludie ook niet alleen met viane laten, dus ik hou het verstandig maar ik had me er zo op verheugd. naja het is even niet anders.