Middageten toch zelf mee te nemen, hè?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
). Nog eens enorm bedankt voor de organisatie door kristel, voor het "vanalles doen(waaronder parkeerwachter, sleper,..)" van Sven en het mogen rijden op kali van Lesley
.
) door Veronique en Maja
.
) vond het ook heel geslaagd. Jammer dat ik niet met iedereen heb kunnen praten. Maar het was inderdaad een geslaagd dagje !
Biepje schreef:idd, was echt superdagje! volgende keer moet ik echt eens vervoer vinden, zodat ik zelf kan meerijden!
heb ik u nu in't geheel nie gezien ofwa? 

. Jessie vond het wel nodig om zich lopen op te fokken en die gaat dus zeer goed slapen vannacht. Ik ook trouwens, maar ik moet eerst nog moed vinden om onder de douche te stappen en mijn haar te wassen (ondertussen bezondig ik mij maar aan de overschot van de koekjes...)
) leentje schreef:Dan zal Anja met een gerust hart kunnen gaan slapen(oh ja: ik heb de gele kip mee naar huis)
.

.
.
)
(maar wel bijna de hele dag rondgelopen, ah tiens daar zou die auwe knie wel eens vandaan kunnen komen, en ik had nochtans mijn brace bij
) SarahJ schreef:Nog even een nutteloze mededeling voor het slapen gaan:
De rechter helft van mijn gezicht is verbrand, de linker helft niet.
Ik denk niet dat ik morgen durf buiten te komen.
JoeyBabe schreef:Ik ben ook terug (ahja, ik heb karolien en biep afgezet) vond het ook heel geslaagd. Jammer dat ik niet met iedereen heb kunnen praten. Maar het was inderdaad een geslaagd dagje !

en héél professioneel gemaakt
Bijke schreef:Ik zal ook iedereen maar bedanken voor de supertoffe dag!!
Jullie zijn gewoon SUPER!!!
Nikki, zijt gij toevallig niks vergeten?
Weet wel ni of het in het andere topic al vermeld is, maar uw fototoestel zit ondertussen bij Lobke en zal via via naar huis proberen te geraken... Allee, zo was het toch nog toen ik vertrok...
Minder vind ik dat mijn lippen ook helemaal verbrand zijn
Waaarvoor nogmaals dank
Satine schreef:SarahJ schreef:Nog even een nutteloze mededeling voor het slapen gaan:
De rechter helft van mijn gezicht is verbrand, de linker helft niet.
Ik denk niet dat ik morgen durf buiten te komen.
Haha, zeer herkenbaar, hier ook.![]()

. Tegen dan zal der hier wel ene knol staan hoop ik
.
:P.