Verder hier 2 shetlanders, 3 katten, een stel kippen+haan en vissen in de vijver en hopelijk vanaf augustus een hamster want ik ben sinds een paar weken helemaal dol op die beestjes.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fennadev schreef:Oh, helemaal dit topic vergeten bij te houden hihi. Ik kom uit Ureterp, woon zeg maar aan de snelweg de A7![]()
Verder hier 2 shetlanders, 3 katten, een stel kippen+haan en vissen in de vijver en hopelijk vanaf augustus een hamster want ik ben sinds een paar weken helemaal dol op die beestjes.
Carmen_vH schreef:Hey hey!
Ik zou me ook graag hier aanmelden, met de hoop om weer vaker hier op bokt te zijn haha. Na een tijdje weg te zijn geweest ben ik weer een kijkje gaan nemen.
Ik zal me verder even voorstellen:
Ik woon sinds september in Leeuwarden voor de studie, ben in het tweede jaar ingestroomd op Stenden aan de Hotelschool. Tot nu toe is Leeuwarden nog steeds een leuke stad, alleen helaas nog niet veel mensen waar ik veel mee om ga. Iedereen maakt natuurlijk op hun introweek vrienden binnen hun groepje, maar bij mij waren ze in hele hordes van MBO hierheen gekomen, dus met stappen was iedereen van m'n groepje altijd ergens anders haha.
Nouja dat was het, verder doe ik in Friesland dus nog niet heel veel boeiends.
Carmen_vH schreef:Hey hey!
Ik zou me ook graag hier aanmelden, met de hoop om weer vaker hier op bokt te zijn haha. Na een tijdje weg te zijn geweest ben ik weer een kijkje gaan nemen.
Ik zal me verder even voorstellen:
Ik woon sinds september in Leeuwarden voor de studie, ben in het tweede jaar ingestroomd op Stenden aan de Hotelschool. Tot nu toe is Leeuwarden nog steeds een leuke stad, alleen helaas nog niet veel mensen waar ik veel mee om ga. Iedereen maakt natuurlijk op hun introweek vrienden binnen hun groepje, maar bij mij waren ze in hele hordes van MBO hierheen gekomen, dus met stappen was iedereen van m'n groepje altijd ergens anders haha.
Nouja dat was het, verder doe ik in Friesland dus nog niet heel veel boeiends.
Carmen_vH schreef:haha ik woon bij m'n ouders in Heino inderdaad Marieke. Maar voor Hotelschool was Stenden dan het dichtste bij anders werd het Den Haag of Maastricht haha. Is opzich niet heel ver maar anderhalf uurtje met de trein.
Yvankaxx schreef:Ah leuk!
Ik heb net een paar weken mijn propedeuse binnen! Gaat nu dus lekker, loop mooi op schema (behalve met het kijken van de colleges)
Kan alleen niet wachten tot ik weer op stage kan, veel leuker haha
En bij jou?