En ik kan nu ook melden dat ik gewoon kan komen Tijdstip afhankelijk van ml of hij moet werken ja of nee ivm auto, of ik zou met iemand mee moeten rijden? Maar ml wil ook wel mee.
Euhh.. Ik weet het niet hoor maar dan maakt ze toch een account aan, een sa krijg je ook niet zomaar.
Ik heb er zo mijn ?? bij sorry maar vind het allemaal nogal wat vaag.
Patriciavt
Geplaatst: 05-04-13 12:54
Ze heeft zich met sa wel eens in t topic gemeld. Mara.. Denk dat t heel fijn kan zijn om met zn allen te kletsen enzo, zal voor haar ook een fijne ervaring kunnen zijn!
Fiemo was jij t niet die ook updates va haar plaatste? Of was dat Kepo? Een van jullie iig als ik t me goed herinner!
Mara82 heeft zich wel gemeld bij ons in het topic Maaike hield ons op de hoogte van haar toen ze geen SA had!
XFiemoX
Geplaatst: 05-04-13 12:58
Patricia: ik kan me dat dus niet herinneren van iemand met een sa. Van quotes weet ik dus ook niks. Maar ik ben dan ook maar zelden actief in het topic.
Dus Mara en het meisje waar maaike het over had zijn dan toch dezelfde? Dat dacht ik al! Vind eig. wel dat Mara moet komen, misschien kan ze tegen ons wel vertellen waarom ze niet gewoon kan komen meepraten...
BugsFunny
Geplaatst: 05-04-13 13:01
Mallow schreef:
Mara82 heeft zich wel gemeld bij ons in het topic Maaike hield ons op de hoogte van haar toen ze geen SA had!
Klopt helemaal. Leuk dat ze komt, Patricia, hoe is het nu met haar?
T gaat redelijk. Maar denk dat ze jullie beter zelf kan updaten de 28e! Ik heb haar nog nooit ontmoet maar leuk contact over de whatsapp. Vind t wel stoer van der als ze idd mee gaat!