Hihi ondanks dat de rest ook mooie honden zijn stiekem toch duimen voor een herkansing om kwiebie op de foto te zetten, vorige keer zat ik te kloten met mijn geheugen :c
Ik ken dat gevoel maj0 alleen heb ik dat beleefd als fotografe, wilde heel graag bij een meeting zijn maar er moest toen ook iemand afvallen... Dat was gebeurd dus ik hoop voor jouw nu ook.
Jaa, zag via je profiel dat je Jesda al een keer had gefotografeerd. Wist ik niet eens, zal wel op de holterberg zijn geweest?
amy_leftover
Geplaatst: 10-01-13 22:37
Ik vind het pas erg dat we eindelijk een keer mee mochten, maar dat ik door de loopsheid heb moeten afzeggen Nou ja, het is voor een goed doel zullen we maar zeggen. Geen foto's maar over 1 a 2 jaar hopelijk wel een nestje pups
Iedereen die wel mee gaat in elk geval veel plezier! Ik hoop voor jullie op mooi weer
Dankjewel! Had je huntie graag in het echt willen bewonderen
amy_leftover
Geplaatst: 10-01-13 22:46
Ze is mooi hoor haha Maar goed, voor de fotografen misschien wel beter dat ze nu niet meerdere Duitsers voor de lens krijgen... Al is het ook een kunst op zich om dan echt de karakters in de foto's vast te leggen, ondanks dat ze op elkaar lijken
Klopt op de holterberg was dat maar goed toen had ik mijn camera nog geen eens een half jaar
Niene87
Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-13 10:59
Maj0 je mag mee
ging je dan ook als fotograaf? Kwiebie zit in de 3e groep
JesdaJinn
Geplaatst: 11-01-13 11:06
Kan Luna niet dan? Of die Empty nog wat niet
maj0
Geplaatst: 11-01-13 11:08
Jeeeej! Als jullie dr nogb1 nodig hebben kan dat wel ja. Als niet nodig is komen we alleen met kwieb. Kan namelijk de resr van de dag goedgebruiken om te leren haha.