Ik zal de nieuwe datum in de gaten houden, want ik wil dan graag weer mee.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Lente_ schreef:Misschien is het een idee, omdat er al vantevoren informatie gegeven zou worden over ISO en weet ik het wat allemaal, om dat ook te sturen naar de mensen die nu mee zouden gaan maar evt. de nieuwe datum niet kunnen..?
Dit is echt geen nederlands, maar ik krijg er even niks beters van gemaakt
Muurp schreef:_Lente_ schreef:Misschien is het een idee, omdat er al vantevoren informatie gegeven zou worden over ISO en weet ik het wat allemaal, om dat ook te sturen naar de mensen die nu mee zouden gaan maar evt. de nieuwe datum niet kunnen..?
Dit is echt geen nederlands, maar ik krijg er even niks beters van gemaakt
Ik vind persoonlijk eigenlijk dat alleen de mensen die meegaan op de meeting deze informatie vooraf moeten krijgen..
Klinkt misschien wat cru, maar het doel van de meeting is mensen dingen bijbrengen. Als je jan en alleman allemaal informatie gaat geven over de camera hoef je eigenlijk (buiten tips en tricks van fotografen) niet naar de meeting.
_Lente_ schreef:Maar de mensen die op deze lijst staan, wílden naar deze meeting, en kunnen nu misschien niet omdat ze op de nieuwe datum de mogelijkheid niet hebben.. Dus niet naar iedereen, maar naar de mensen die vandaag zouden komen, snap je? Als ik nu niet zou kunnen, zou ik heel blij zijn met die informatie, en alsnof komen als het een andere keer opnieuw georganiseerd wordt, omdat de tips van de metoren ook belangrijk voor mij zijn..
Muurp schreef:_Lente_ schreef:Maar de mensen die op deze lijst staan, wílden naar deze meeting, en kunnen nu misschien niet omdat ze op de nieuwe datum de mogelijkheid niet hebben.. Dus niet naar iedereen, maar naar de mensen die vandaag zouden komen, snap je? Als ik nu niet zou kunnen, zou ik heel blij zijn met die informatie, en alsnof komen als het een andere keer opnieuw georganiseerd wordt, omdat de tips van de metoren ook belangrijk voor mij zijn..
Oh zoJa dat is prima.
De mensen die oorspronkelijk vandaag mee zouden gaan mogen wat mij betreft wel een bestandje met de informatie.