Fotomeeting voor beginners - Utrechtse Heuvelrug

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

janneke584

Re: Fotomeeting voor beginners - Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 16:42

Jammer, maar ik ben eigenlijk wel aan een dagje rust toe. Net 2 dagen op wedstrijd geweest en vanavond nog barbeque. Ik zeg uitslapen morgen :D
Ik zal de nieuwe datum in de gaten houden, want ik wil dan graag weer mee.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 18:04

hebben hier nog mensen die meetings gaan volgens die leerling zouden zijn?

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 10:11

pinkie87: ik snap jou zin niet helemaal..? :)

Nou hier regent het al sinds vanmorgen/vannacht vroeg.. dus misschien maar goed dat het afgezegd is! Hoe jammer het ook is, mijn paardjes staan wel lekker op stal, die gaan we zo weer ophalen :)
Hopelijk kan ik ook de volgende datum gewoon!

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-12 10:23

Ja hier regent het ook al sinds gisteravond, net toen ik uit de trein stapte en naar mijn fiets toe liep begon het. Zeiknat thuis :)) Ik twijfelde eorm omdat het gisteren nog zo fantastisch mooi weer was maar gelukkig staan we nu niet daar :=

_Lente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 10:25

Misschien is het een idee, omdat er al vantevoren informatie gegeven zou worden over ISO en weet ik het wat allemaal, om dat ook te sturen naar de mensen die nu mee zouden gaan maar evt. de nieuwe datum niet kunnen..?
Dit is echt geen nederlands, maar ik krijg er even niks beters van gemaakt :')

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 10:31

Killyenn: ja bij ons begon het rond 22.00 uur ook al een paar keer te regenen maar ook echt flinke buien..
om 00.20 begon de laatste bui die ik mee gekregen heb haha daarna lag ik lekker in me bedje :)
Ja ik dacht ook echt, nou nu een paar dagen zulk mooi weer dan kan het toch niet ineens morgen zo bagger slecht zijn. Helaas bevestigt het weer het toch dat het kan.

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 10:34

_Lente_ schreef:
Misschien is het een idee, omdat er al vantevoren informatie gegeven zou worden over ISO en weet ik het wat allemaal, om dat ook te sturen naar de mensen die nu mee zouden gaan maar evt. de nieuwe datum niet kunnen..?

Ik vind persoonlijk eigenlijk dat alleen de mensen die meegaan op de meeting deze informatie vooraf moeten krijgen.. :o
Klinkt misschien wat cru, maar het doel van de meeting is mensen dingen bijbrengen. Als je jan en alleman allemaal informatie gaat geven over de camera hoef je eigenlijk (buiten tips en tricks van fotografen) niet naar de meeting.

_Lente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 10:44

Muurp schreef:
_Lente_ schreef:

Ik vind persoonlijk eigenlijk dat alleen de mensen die meegaan op de meeting deze informatie vooraf moeten krijgen.. :o
Klinkt misschien wat cru, maar het doel van de meeting is mensen dingen bijbrengen. Als je jan en alleman allemaal informatie gaat geven over de camera hoef je eigenlijk (buiten tips en tricks van fotografen) niet naar de meeting.

Maar de mensen die op deze lijst staan, wílden naar deze meeting, en kunnen nu misschien niet omdat ze op de nieuwe datum de mogelijkheid niet hebben.. Dus niet naar iedereen, maar naar de mensen die vandaag zouden komen, snap je? Als ik nu niet zou kunnen, zou ik heel blij zijn met die informatie, en alsnof komen als het een andere keer opnieuw georganiseerd wordt, omdat de tips van de metoren ook belangrijk voor mij zijn..

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 10:47

nou ik was mentor en vroeg me af of er nog fotografen die met deze meeting mee zouden gaan ook binnen kort naar en andere meeting gaan.

maar als ik tijd heb zal ik vandaag laten zien wat ik bedoelde :P en waar jullie misschien ook iets aan hebben :D

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 10:53

Ja ik ga binnenkort naar andere meetings :j Waar we wat aan hebben? Ben benieuwd!

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 10:54

haha afwachten dus :P zal kijken of ik het vanavond er op kan zetten.

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 10:56

_Lente_ schreef:
Maar de mensen die op deze lijst staan, wílden naar deze meeting, en kunnen nu misschien niet omdat ze op de nieuwe datum de mogelijkheid niet hebben.. Dus niet naar iedereen, maar naar de mensen die vandaag zouden komen, snap je? Als ik nu niet zou kunnen, zou ik heel blij zijn met die informatie, en alsnof komen als het een andere keer opnieuw georganiseerd wordt, omdat de tips van de metoren ook belangrijk voor mij zijn..

Oh zo :j Ja dat is prima.
De mensen die oorspronkelijk vandaag mee zouden gaan mogen wat mij betreft wel een bestandje met de informatie.

_Lente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 11:00

Muurp schreef:
_Lente_ schreef:

Oh zo :j Ja dat is prima.
De mensen die oorspronkelijk vandaag mee zouden gaan mogen wat mij betreft wel een bestandje met de informatie.

Sorry hoor, ik was ook niet echt duidelijk.. Mijn hoofd staat nog half uit :+ Maar dat bedoelde ik dus :P

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 11:06

wanneer wordt er een nieuwe datum geprikt?

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 12:38

goedemiddag allemaal....

1 voordeel van een gecancelde meeting; Uitslapen... werd om half 12 wakker.
had het echt even nodig...

maar toch balen van het weer... hoop echt dat ik volgende keer mee kan...
en ben erg benieuwd na het bestandje met informatie en wat Pinkie heeft...

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 12:39

hihi jullie moeten beetje geduld hebben ga zo naar de koffie naar boven ;) om het te maken :D

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 12:41

Exciting *\o/*

_Lente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 12:43

Leuk!! Ben benieuwd ;)

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 13:20

ik ben photofiltre er op nieuw op een andere computer aan het zetten, maar krijg hem niet in het nederlands...
hij zgt dat ik gewoon moet instaleren, en uiteindelijk een nederlands pakket erover heen moet zetten, maar hij opent dan winzip maar het bestand dat erin zit is leeg en geeft error aan :s

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 18:18

Mayling27: hmm vreemd.. ik heb al jaren photofiltre maar kreeg gelijk de nederlandse versie :)

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 18:49

ik heb echt geprobeerd overal te downloaden, maar kan alleen engelse en dan nederlands pakket erbij, alleen pakt hij het niet.
welke versie heb je? weet je nog waar je die gedownload hebt? het is fijn een programma dat je niet kent, in het nederlands te hebben

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 21:11

Ik heb zelf op google gewoon ingevuld: photofiltre gratis downloaden en op welke site ik toen kwam weet ik niet, maar heb volgens mij gewoon de eerste of de tweede aan geklikt :) Ik kan nu even niet kijken welke versie het is want zit op iemand anders zijn laptop..

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 21:12

ik heb ze allemaal op de eerste site gehad... maar of hij is maar voor 30 dagen, of ik moet apart nederlands erbij downloaden.
als je een keer tijd hebt, wil je dan kijken welke versie je hebt

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 21:16

ow sorry jullie moeten tot morgen wachten :P was echt al heel ver toen wilde me computer niet meer en heb eht niet op me laptop staan moest nog 1 gedeelde doen.

maar wil jullie wel al wat info geven waar het over gaat het gaat over creatief zijn met de compositie.

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 22:02

Ja Ik zal morgen mijn eigen laptop even opstarten als die het nog doet (accu is dood..)