Omdat er ook teveel fotografen waren of er een paar zich wilde afmelden en die kregen dan voorrang ofzo bij de volgende meeting.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xLoki schreef:Dat had Lisa toch gezegd?
Omdat er ook teveel fotografen waren of er een paar zich wilde afmelden en die kregen dan voorrang ofzo bij de volgende meeting.
Ik heb alleen gehoord dat Amber en Renee misschien wat mee willen helpen op de dag zelf of bij het kiezen van een locatie (oid). 
Amber_ schreef:Overnemen is ook niet goede word ???
Maar denk dat helpen toch wel slim is, aangezien ik er 5 min vandaan woon
Maar hulp is altijd welkom, ik zie dat Lisa je al heeft gepbt volgens mij? 
Markkie8 schreef:@LisaDijk
Nee, eerlijk gezegd geen spijt daar vanWel even lopen schelden natuurlijk, maar toch vind ik die grote branden "saai"...
Marlinda schreef:Markkie8 schreef:@LisaDijk
Nee, eerlijk gezegd geen spijt daar vanWel even lopen schelden natuurlijk, maar toch vind ik die grote branden "saai"...
Dat had ik niet verwacht, waarom is dat saai?
Markkie8 schreef:Deze branden zijn te groot. Toeschouwers worden op afstand gehouden, ik kan nog wat dichterbij komen door m'n perskaart, maar dichterbij als 500 meter van de brand kom ik ook niet waarschijnlijk. Het enige wat je ziet zijn vlammen en een paar explosies. Je ziet nergens de actie of emotie bij brandweermannen omdat je gewoonweg te ver weg staat. Dit zijn branden waarbij er hoogwerkers ingezet worden, als die dingen allemaal zo modern zijn als de hoogwerker die hier in Noord Groningen staat voor assistentie dan kunnen ze onbemand blussen en kan zelfs de bluskop met een afstandsbediening gedraaid worden. Nou ja, er zijn nu 3 peletons opgeroepen, dat gaat om circa 150 man, excl. alle officieren etc. etc. Enige wat ze kunnen doen is blus kanonnen klaar zetten, waterwinning op orde maken en daarna blijven er een aantal mannen in de buurt op veilige afstand bij staan, en de rest gaat eten en wachten, ze lossen elkaar een keer af... Kortom.. Saai![]()
)
Maar dat is natuurlijk erg lastig om op de foto te zetten, zoiets is niet echt te voorspellen. Emotie is wat moeilijk bij zoiets groots idd, nou ja misschien bij de toeschouwers?
(oooh aaaah)
Daar heb ik wel maniertjes voor
Markkie8 schreef:Ik vond die toeschouwers die daar stonden levensgevaarlijk bezig. Maar dat is mijn mening..
En die explosies zijn redelijk te voorspellen hoorDaar heb ik wel maniertjes voor
Nu maak je me wel nieuwsgierig namelijk (expres he!)
? Want als mijn ouders dan op vakantie willen gaan kan ik vragen of we een dagje later ofzo kunnen vertrekken als dat mogelijk is. En ik weet niet of iedereen dan gelijk vakantie heeft, maar misschien is het handig om het niet het weekend te doen midden in de vakantie maar juist het weekend op het begin/eind. Marlinda schreef:Markkie8 schreef:Ik vond die toeschouwers die daar stonden levensgevaarlijk bezig. Maar dat is mijn mening..
En die explosies zijn redelijk te voorspellen hoorDaar heb ik wel maniertjes voor
Echt? Handig! x'D Je wil vast wel zo'n "maniertje" met ons delen toch?Nu maak je me wel nieuwsgierig namelijk (expres he!)
Let op de rook