Meeting Loonse en Drunense Duinen: Fotografen en Modellen II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xLoki

Re: Meeting Loonse en Drunense Duinen: Fotografen en Modellen II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 22:29

Dat had Lisa toch gezegd?
Omdat er ook teveel fotografen waren of er een paar zich wilde afmelden en die kregen dan voorrang ofzo bij de volgende meeting. :P

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 22:29

Amber_ schreef:
Voorrang ? Wat dan ?

Hopen dat het in Lunteren mooi weer word hoor straks haha.
Ik ben wel heel benieuwd naar de foto's van de Duinen hoor !

Ik hoop ook dat het mooi weer word! :j Heb zin om alle paarden in 't echt te zien en te 'showen' met m'n eigen twee kerels haha :o

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 22:30

_Marjolein schreef:
KylaLover schreef:
zie k t nou goed dat ik de enige (of een van de weinigen ben) die niet uit die regio komt? (lees uurtje met trailer moet?)

Ik ben ook klein uurtje onderweg :j

Ik ben ruim 2 uur onderweg :o

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 22:34

LisaDijk schreef:
voor de fotografen:

Wie vind het niet erg om deze meeting niet mee te gaan? (kan evt. voorang krijgen bij de volgende meeting in Lunteren/veluwe)

dit bedoelde ik. :)
alleen kan ik dan voorrang krijgen met mijn paard ipv camera? (lunteren is dicht bij mij...)

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 22:35

Maar dan doen Renee en ik locatie van Lunteren enzo wel :D

Tja, maar er zijn heel veel mensen die naar Lunteren willen :j
En voor mij is het ook dichtbij, want ik woon er zelf haha ! Maar denk dat de Modellen gewoon opnieuw worden uitgekozen.

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 22:36

Amber_ schreef:
Tja, maar er zijn heel veel mensen die naar Lunteren willen :j
En voor mij is het ook dichtbij, want ik woon er zelf haha ! Maar denk dat de Modellen gewoon opnieuw worden uitgekozen.

oh. :\
dan had ik me net zo goed niet kunnen afmelden, was er graag bijgeweest in L&DD...

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 22:37

xLoki schreef:
Dat had Lisa toch gezegd?
Omdat er ook teveel fotografen waren of er een paar zich wilde afmelden en die kregen dan voorrang ofzo bij de volgende meeting. :P

Jup dat klopt, fotografen die zich vrijwillig hebben afgemeld hebben voorrang op een fotografenplekje bij de volgende meeting (niet als model, daarvoor geven we geen voorrang).

-

Van het overnemen van de meeting weet ik niks af, dus ik ga er vanuit dat dat een miscommunicatie is? ;) Ik heb alleen gehoord dat Amber en Renee misschien wat mee willen helpen op de dag zelf of bij het kiezen van een locatie (oid).

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 22:38

Zou ik dan me misschien weer aan kunnen melden voor L&DD? :\
Want had me er erg op verheugd, alleen ik dacht van: als ik anders in Lunteren Loki zou kunnen meenemen, zou veel leuker zijn...

Had namelijk ook al vervoer voor L&DD geregeld..
Laatst bijgewerkt door xLoki op 05-01-11 22:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 22:39

Overnemen is ook niet goede word ???
Maar denk dat helpen toch wel slim is, aangezien ik er 5 min vandaan woon :D

Markkie8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 22:41

Lang onderweg? Jullie zijn redelijk kort onderweg hoor.. ;) :P

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-11 22:51

Hulp is altijd welkom! alleen overnemen dat wil je echt niet hahaha wat een werk niet normaal!! heb je even een pb gestuurd amber! :D

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-11 22:52

Markkie8 schreef:
Lang onderweg? Jullie zijn redelijk kort onderweg hoor.. ;) :P

Jaa maar jij komt uit Grun he :P

hoewel je nu wel spijt hebt dat je niet in Moerdijk woont..? _O-

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 22:52

Moet er wat voor over hebben, Mark :P

Markkie8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 22:53

@LisaDijk

Nee, eerlijk gezegd geen spijt daar van :P Wel even lopen schelden natuurlijk, maar toch vind ik die grote branden "saai"... ;)

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 22:54

Amber_ schreef:
Overnemen is ook niet goede word ???
Maar denk dat helpen toch wel slim is, aangezien ik er 5 min vandaan woon :D

Oh nee zo klonk het namelijk, maar misschien las ik het op de verkeerde manier? :o Maar hulp is altijd welkom, ik zie dat Lisa je al heeft gepbt volgens mij? :P

Markkie8 schreef:
@LisaDijk

Nee, eerlijk gezegd geen spijt daar van :P Wel even lopen schelden natuurlijk, maar toch vind ik die grote branden "saai"... ;)

Dat had ik niet verwacht, waarom is dat saai? :D
Laatst bijgewerkt door Marlinda op 05-01-11 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-11 22:55

Markkie8 schreef:
@LisaDijk

Hahaha jij brand Saai vinden nooo? echt? hoezo? :P

Semmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 22:58

Misschien een beetje een domme vraag of ik lees er over heen. :o

Krijgen de modellen persoonlijk bericht als ze mee kunnen?

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-11 22:58

De modellen zijn al bekend maar we gaan ze ook nog een keer persoonlijk benaderen! :)

Markkie8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 22:59

Marlinda schreef:
Markkie8 schreef:
@LisaDijk

Dat had ik niet verwacht, waarom is dat saai? :D

Deze branden zijn te groot. Toeschouwers worden op afstand gehouden, ik kan nog wat dichterbij komen door m'n perskaart, maar dichterbij als 500 meter van de brand kom ik ook niet waarschijnlijk. Het enige wat je ziet zijn vlammen en een paar explosies. Je ziet nergens de actie of emotie bij brandweermannen omdat je gewoonweg te ver weg staat. Dit zijn branden waarbij er hoogwerkers ingezet worden, als die dingen allemaal zo modern zijn als de hoogwerker die hier in Noord Groningen staat voor assistentie dan kunnen ze onbemand blussen en kan zelfs de bluskop met een afstandsbediening gedraaid worden. Nou ja, er zijn nu 3 peletons opgeroepen, dat gaat om circa 150 man, excl. alle officieren etc. etc. Enige wat ze kunnen doen is blus kanonnen klaar zetten, waterwinning op orde maken en daarna blijven er een aantal mannen in de buurt op veilige afstand bij staan, en de rest gaat eten en wachten, ze lossen elkaar een keer af... Kortom.. Saai ;) :P

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 23:03

Markkie8 schreef:
Deze branden zijn te groot. Toeschouwers worden op afstand gehouden, ik kan nog wat dichterbij komen door m'n perskaart, maar dichterbij als 500 meter van de brand kom ik ook niet waarschijnlijk. Het enige wat je ziet zijn vlammen en een paar explosies. Je ziet nergens de actie of emotie bij brandweermannen omdat je gewoonweg te ver weg staat. Dit zijn branden waarbij er hoogwerkers ingezet worden, als die dingen allemaal zo modern zijn als de hoogwerker die hier in Noord Groningen staat voor assistentie dan kunnen ze onbemand blussen en kan zelfs de bluskop met een afstandsbediening gedraaid worden. Nou ja, er zijn nu 3 peletons opgeroepen, dat gaat om circa 150 man, excl. alle officieren etc. etc. Enige wat ze kunnen doen is blus kanonnen klaar zetten, waterwinning op orde maken en daarna blijven er een aantal mannen in de buurt op veilige afstand bij staan, en de rest gaat eten en wachten, ze lossen elkaar een keer af... Kortom.. Saai ;) :P

Van zo'n explosie schrok ik anders wel (had de tv aanstaan en 't was live -dankzij de tip uit 't topic haha- ineens BOEM :Y) ) :P Maar dat is natuurlijk erg lastig om op de foto te zetten, zoiets is niet echt te voorspellen. Emotie is wat moeilijk bij zoiets groots idd, nou ja misschien bij de toeschouwers? :') (oooh aaaah)

Markkie8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 23:05

Ik vond die toeschouwers die daar stonden levensgevaarlijk bezig. Maar dat is mijn mening..

En die explosies zijn redelijk te voorspellen hoor :P Daar heb ik wel maniertjes voor :P

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 23:11

Markkie8 schreef:
Ik vond die toeschouwers die daar stonden levensgevaarlijk bezig. Maar dat is mijn mening..

En die explosies zijn redelijk te voorspellen hoor :P Daar heb ik wel maniertjes voor :P

Echt? Handig! x'D Je wil vast wel zo'n "maniertje" met ons delen toch? O:) Nu maak je me wel nieuwsgierig namelijk (expres he!)

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 23:12

ben gelukkig niet de enige die van verder weg komt. Had echt zo iets van: ben toch niet de enige? t zal toch niet?

Heb er onwijs veel zin in :D

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 23:17

Laten jullie de datum voor mei ook optijd weten :)? Want als mijn ouders dan op vakantie willen gaan kan ik vragen of we een dagje later ofzo kunnen vertrekken als dat mogelijk is. En ik weet niet of iedereen dan gelijk vakantie heeft, maar misschien is het handig om het niet het weekend te doen midden in de vakantie maar juist het weekend op het begin/eind.

Markkie8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 23:17

Marlinda schreef:
Markkie8 schreef:

Echt? Handig! x'D Je wil vast wel zo'n "maniertje" met ons delen toch? O:) Nu maak je me wel nieuwsgierig namelijk (expres he!)

Ik zeg maar 1 dingetje :P Let op de rook :P