Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Salsa schreef:GELUKT!!!!
Ik heb het volgende gereserveerd:
Op 19 maart om 17:00 uur voor 17 volwassenen en 10 kinderen met 10 kinderstoelen (ze hebben ook precies 10 kinderstoelen dus andere kindjes hebben dan pech). Verder hebben ze ook nog 5 stoelverhogers voor de wat oudere kinderen. We krijgen een pizza/pasta kaart en voor de kindjes eventueel mee eten met mama of een kindermenu.
Heb we aangegeven dat ik een week van te voren even bel voor het definitieve aantal en dan met name de kinderstoelen. Mochten we meer kinderstoelen nodig hebben kunnen ze er wat ophalen van de andere locatie in het centrum maar dan moeten ze dat natuurlijk wel weten van te voren.
Voor de nieuwsgierige onder ons:
http://www.pinoccio.nl/site/index.php
(het is de locatie De Leeren Doedel in arnhem)
SpeedyCorsa schreef:Ohhhh ik zeg kom maar door met die koekjes, ik ben zo afgevallen dat ik wel wat extra's kan gebruiken
Enne ik ga niet mee eten 's avonds, is dat nog doorgekomen? Ik ga lekker naar huis, dan ligt Devin er ook lekker op tijd op
Tenminste, als we niet naar mijn schoonouders gaan. Het blijkt dat Henk ook storingsdienst heeft, dus hij is even kijken of hij het nog kan wisselen.