Euh, ik ga sowieso niet naar het Hens...de zon maakt mijn vlekken erger...mijn armen jeuken nu en de bultjes/vlekken zijn meer zichtbaar...dus ik ga zeker niet in bikini....sorry.
Dat is een top ideetje! Op de fiets weet ik genoeg plekjes, met de auto weten mn ouders wel leuke plekjes. We kunnen volgend jaar ook een weekend gaan kamperen bij het Hens ipv een huisje huren? Volgensmij gaat dat nooit goed, maar oke
Nouja, zondag sowieso, zaterdag hangt er een beetje vanaf. Jullie mogen van mij ook zaterdag komen ipv zondag Voor 2 mensen is er ook nog wel plek op mn kamer, wat mij betreft mogen er dus wel 2 mensen blijven slapen van zaterdag op zondag en/of zondag op zaterdag
Zullen we het anders maar gewoon op zondag 23 juli houden bij mij? Er kunnen 2 mensen blijven slapen (moet ik wel mn kamer ff opruimen ), als het lekker weer is kunnen we inderdaad gaan picknicken in De Treek
Voel me op het moment oliebol (reden ga ik niet open en bloot neerzetten) en kom dan vrijdag terug van Wigwam, dus zal er beetje aan liggen hoe wigwam is gegaan of ik er nog zin in heb zeg maar