Een rit voor Pink Ribbon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 19:30

enniee schreef:
Goed idee! zijn er meerdere ritten, ik bedoel verschillende afstanden op verschillende locaties?

Dat moet nog allemaal besproken worden, wel zullen we jullie zo snel mogelijk informeren!

enniee

Re: Een rit voor Pink Ribbon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 19:31

Oke! ik heb namelijk niet alle 30 paginas doorgelezen!! :) mijn pony heeft wat mankementjes aan haar benen dus denk dat het um niet wordt...

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 19:32

enniee schreef:
Oke! ik heb namelijk niet alle 30 paginas doorgelezen!! :) mijn pony heeft wat mankementjes aan haar benen dus denk dat het um niet wordt...

De rit wordt gehouden tussen rond april en mei dus hopen dat het dan met je pony allemaal weer goed gaat :)

enniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 19:33

Het is ongeneeslijk, dus het gaat dan niet weer goed jammer genoeg ..! :)

We zullen kijken of ze een up heeft.

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 19:34

enniee schreef:

Hmmz dat is minder :(:)
Maar je mag natuurlijk ook altijd helpen :D (zonder pony ;) ) Alle hulp is welkom.
Laatst bijgewerkt door Sabin_e op 08-12-10 19:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 19:35

enniee schreef:

Oh sorry :(:)

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 19:36

Kimmie, maar in utrecht tegen zh is weer te ver voor de oosterlingen en volgens mij heb je daar niet echt een mooi gebied om te rijden.

t midden van utrecht zou t mooist zijn, goed te bereiken voor oost en west. Ik ken daar echter alleen de utrechtse heuvelrug, weet niet of anderen nog locaties weten in midden provincie utrecht?

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 19:37

Ik snap werkelijk niet waarom 4 locaties niet te doen is.

Op elke locatie zit een organisatie toch?

Zo ban je een heleboel mensen wat ten gevolge zal hebben dat puur uit principe mensen uit streken waar wel gereden kan worden óók afhaken.

Voor elke streek van het land moet het te doen zijn om binnen 2 uur op locatie te zijn.
De organisatie zet zich belangeloos in dus kost geen geld en zo rijden wel een stuk meer mensen mee! en dus méér geld voor Pink Ribbon!!!

Dus alsjeblieft leg uit waarom 4 locaties níet te doen is en ik hou op met zeuren :Y)

enniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 19:38

mii_jessy schreef:
enniee schreef:

Oh sorry :(:)

haha dat maakt niet uit hoor! ;)

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 19:39

Omdat dit het eerste jaar is dat er wordt georganiseerd en er dus wel heel veel tijd in gaat zitten, zoveel organisatie is er nou ook weer niet, dus misschien volgend jaar als er succes komt ;)

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 19:43

sabine1985 schreef:

Zo ban je een heleboel mensen wat ten gevolge zal hebben dat puur uit principe mensen uit streken waar wel gereden kan worden óók afhaken.

Voor elke streek van het land moet het te doen zijn om binnen 2 uur op locatie te zijn.
De organisatie zet zich belangeloos in dus kost geen geld en zo rijden wel een stuk meer mensen mee! en dus méér geld voor Pink Ribbon!!!

Dus alsjeblieft leg uit waarom 4 locaties níet te doen is en ik hou op met zeuren :Y)

Kort gezegd : geld.

Het wordt al een héle klus om sponsoren te krijgen voor een locatie, laat staan voor 3 en al helemaal voor 4. Vooral in de korte periode die er nog maar is om het te organiseren moet je niet te overmoedig zijn. Bedrijven zullen echt niet zomaar belangeloos gaan helpen om die rit door te kunnen laten gaan. Daar zal al ontzettend veel moeite voor gedaan worden. En dan is het verschil tussen 3 en 4 plekken groot.
Inderdaad de organisatie zet zich belangeloos is, maar dit hele evenement is absoluut niet zonder kosten. En dat is het grootste struikelblok.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 19:55

Voor het zuiden zal inderdaad Helmond of Eindhoven het beste zijn, in ieder geval zo zuidelijk mogelijk :)

Sabine, er is echt wel over na gedacht hoor ;) Het is niet zomaar besloten om 3 locaties te kiezen. Want dan krijg je ook nog dat Zuid Holland niet mee kan doen, Zeeland is dan ook weer ver weg, nou ja, zo blijf je natuurlijk bezig :)

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 20:00

sabine1985 schreef:

Ik heb je een PB gestuurd met uitleg hierover. Ik hoop dat je het begrijpt en nogmaals ik waardeer je inzet wel :)

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 20:04

Calanddra schreef:
Kimmie, maar in utrecht tegen zh is weer te ver voor de oosterlingen en volgens mij heb je daar niet echt een mooi gebied om te rijden.

t midden van utrecht zou t mooist zijn, goed te bereiken voor oost en west. Ik ken daar echter alleen de utrechtse heuvelrug, weet niet of anderen nog locaties weten in midden provincie utrecht?

Ik snap wat je bedoeld, maar persoonlijk dacht ik dat wanneer je overijsel/drenthe doet, dat je toch best veel oosterlingen meepakt en de rest van de zuid/oost mensen misschien Brabant redden?

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 20:12

kimmie88 schreef:
Idd zoals al besproken was 1 in Brabant in het zuiden. Dus ergens helemaal onderin ongeveer, dacht ik.
1 tussen overijsel en drenthe?
1 in het puntje van Utrecht/tegen ZH aan?

Volgens mij zit je dan een beetje centraal voor alle provincies?

Maar eindhoven is ongeveer onderin toch?
Mij lijkt:

Brabant: ongeveer eindhoven
Overijsel\Drenthe: ongeveer Meppel?
Utrecht\zh: ??

(het zijn maar ideeen) ;)

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 20:16

Majken schreef:
kimmie88 schreef:
Idd zoals al besproken was 1 in Brabant in het zuiden. Dus ergens helemaal onderin ongeveer, dacht ik.
1 tussen overijsel en drenthe?
1 in het puntje van Utrecht/tegen ZH aan?

Volgens mij zit je dan een beetje centraal voor alle provincies?

Maar eindhoven is ongeveer onderin toch?
Mij lijkt:

Brabant: ongeveer eindhoven
Overijsel\Drenthe: ongeveer Meppel?
Utrecht\zh: ??

(het zijn maar ideeen) ;)

Eindhoven klinkt mij ook goed te doen, maar dat zeg ik.... Ik heb verder geen idee. Probeer met suggesties te komen, zodat de 3 plekken goed verdeeld zijn over het hele land

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 20:46

Let op! Inschrijven kan tot vanavond 24.00 uur precies! Wil je dus nog in de organisatie vul dan nog even het formulier in en stuur het op!

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 20:53

Ik zou zelf zeggen:

Noord-nederland, in Friesland. Mensen uit de kop van Noord-Holland en de noord-oostpolder kunnen daar makkelijk komen, net als mensen uit Friesland, Groningen, Drenthe en Overijssel.

Midden-Nederland: Gebied Rond Utrecht is prima te bereiken voor de mensen uit de onderkant van Noord-Holland, kop Zuid-Holland, Utrecht, Flevoland en Gelderland.

Zuid-Nederland, Ergens tussen Tilburg en Eindhoven. Daar kunnen mensen uit Limburg, Brabant, Zeeland en de onderkant van zuid-holland goed komen.

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 20:55

utrecht is wel makkelijk te bereiken voor iedereen denk ik ;D

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 20:56

rayoow schreef:
utrecht is wel makkelijk te bereiken voor iedereen denk ik ;D

Pfff, we doen op 3 plekken

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 20:57

Veulen84 schreef:
Ik zou zelf zeggen:

Noord-nederland, in Friesland. Mensen uit de kop van Noord-Holland en de noord-oostpolder kunnen daar makkelijk komen, net als mensen uit Friesland, Groningen, Drenthe en Overijssel.

Midden-Nederland: Gebied Rond Utrecht is prima te bereiken voor de mensen uit de onderkant van Noord-Holland, kop Zuid-Holland, Utrecht, Flevoland en Gelderland.

Zuid-Nederland, Ergens tussen Tilburg en Eindhoven. Daar kunnen mensen uit Limburg, Brabant, Zeeland en de onderkant van zuid-holland goed komen.

Dat is nog niet zo'n gek idee, al die plaatsen :D

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 20:58

Alleen zou ik ipv Friesland, net even een provincie lager doen, maar dat is mijn ideetje ;)

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 20:59

Veulen84 schreef:
Ik zou zelf zeggen:

Wauw goede ideeën en goede onderbouwing erbij zeg! Tof :j

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:04

mii_jessy schreef:
Dat is nog niet zo'n gek idee, al die plaatsen :D

Kimmie: Ik dacht juist friesland omdat overijssel voor mensen uit de kop van noord-holland erg ver is, net als utrecht. Maar overijssel is ook ver voor de mensen uit groningen. Mensen uit de buurt van Deventer enzo zullen waarschijnlijk toch wel kiezen voor een rit in midden ivm de snelweg verbindingen daar heen.

(Hou rekening met het feit dat niemand er echt op zit te wachten om met z'n trailer over allerlei kleine poedersuiker weggetjes te rijden, ik heb ook gewoon een beetje lijnen gevolgd van snelwegen)

Overigens is het natuurlijk straks een kwestie van een beetje paardencarpool om zo veel mogelijk mensen bij elkaar te krijgen ;)

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:05

We hadden daarvoor gedacht bovenin Drenthe, dat is wel te doen toch ;)