enniee schreef:Goed idee! zijn er meerdere ritten, ik bedoel verschillende afstanden op verschillende locaties?
Dat moet nog allemaal besproken worden, wel zullen we jullie zo snel mogelijk informeren!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sabine1985 schreef:Ik snap werkelijk niet waarom 4 locaties niet te doen is.
Op elke locatie zit een organisatie toch?
Zo ban je een heleboel mensen wat ten gevolge zal hebben dat puur uit principe mensen uit streken waar wel gereden kan worden óók afhaken.
Voor elke streek van het land moet het te doen zijn om binnen 2 uur op locatie te zijn.
De organisatie zet zich belangeloos in dus kost geen geld en zo rijden wel een stuk meer mensen mee! en dus méér geld voor Pink Ribbon!!!
Dus alsjeblieft leg uit waarom 4 locaties níet te doen is en ik hou op met zeuren
sabine1985 schreef:Ik heb je een PB gestuurd met uitleg hierover. Ik hoop dat je het begrijpt en nogmaals ik waardeer je inzet welIk snap werkelijk niet waarom 4 locaties niet te doen is.
Op elke locatie zit een organisatie toch?
Zo ban je een heleboel mensen wat ten gevolge zal hebben dat puur uit principe mensen uit streken waar wel gereden kan worden óók afhaken.
Voor elke streek van het land moet het te doen zijn om binnen 2 uur op locatie te zijn.
De organisatie zet zich belangeloos in dus kost geen geld en zo rijden wel een stuk meer mensen mee! en dus méér geld voor Pink Ribbon!!!
Dus alsjeblieft leg uit waarom 4 locaties níet te doen is en ik hou op met zeuren
Calanddra schreef:Kimmie, maar in utrecht tegen zh is weer te ver voor de oosterlingen en volgens mij heb je daar niet echt een mooi gebied om te rijden.
t midden van utrecht zou t mooist zijn, goed te bereiken voor oost en west. Ik ken daar echter alleen de utrechtse heuvelrug, weet niet of anderen nog locaties weten in midden provincie utrecht?
kimmie88 schreef:Idd zoals al besproken was 1 in Brabant in het zuiden. Dus ergens helemaal onderin ongeveer, dacht ik.
1 tussen overijsel en drenthe?
1 in het puntje van Utrecht/tegen ZH aan?
Volgens mij zit je dan een beetje centraal voor alle provincies?
Majken schreef:kimmie88 schreef:Idd zoals al besproken was 1 in Brabant in het zuiden. Dus ergens helemaal onderin ongeveer, dacht ik.
1 tussen overijsel en drenthe?
1 in het puntje van Utrecht/tegen ZH aan?
Volgens mij zit je dan een beetje centraal voor alle provincies?
Maar eindhoven is ongeveer onderin toch?
Mij lijkt:
Brabant: ongeveer eindhoven
Overijsel\Drenthe: ongeveer Meppel?
Utrecht\zh: ??
(het zijn maar ideeen)
Veulen84 schreef:Ik zou zelf zeggen:
Noord-nederland, in Friesland. Mensen uit de kop van Noord-Holland en de noord-oostpolder kunnen daar makkelijk komen, net als mensen uit Friesland, Groningen, Drenthe en Overijssel.
Midden-Nederland: Gebied Rond Utrecht is prima te bereiken voor de mensen uit de onderkant van Noord-Holland, kop Zuid-Holland, Utrecht, Flevoland en Gelderland.
Zuid-Nederland, Ergens tussen Tilburg en Eindhoven. Daar kunnen mensen uit Limburg, Brabant, Zeeland en de onderkant van zuid-holland goed komen.
Veulen84 schreef:Wauw goede ideeën en goede onderbouwing erbij zeg! TofIk zou zelf zeggen:
Noord-nederland, in Friesland. Mensen uit de kop van Noord-Holland en de noord-oostpolder kunnen daar makkelijk komen, net als mensen uit Friesland, Groningen, Drenthe en Overijssel.
Midden-Nederland: Gebied Rond Utrecht is prima te bereiken voor de mensen uit de onderkant van Noord-Holland, kop Zuid-Holland, Utrecht, Flevoland en Gelderland.
Zuid-Nederland, Ergens tussen Tilburg en Eindhoven. Daar kunnen mensen uit Limburg, Brabant, Zeeland en de onderkant van zuid-holland goed komen.
mii_jessy schreef:Dat is nog niet zo'n gek idee, al die plaatsen