Rot voor je tante! En 9 April kwam ik achter, komt voor mij toch nog beter uit dan 2 of 3 April. Aangezien ik van 4 t/m 8 april herkansing/inhaalweek heb op school, en zowiezo een SE moet inhalen en misschien ook wat ga herkansen.. Tja.. scheelt mij weer! Heb het vandaag ook aangegeven op mijn werk, en kan dus nog wel vrij krijgen. Maar moet het zeker wel binnen 2 weken zeker weten denk ik (met uitzondering tot een maand max, kan ik evt iets regelen maar zijn ze niet blij mee), omdat de kans bestaat dat het anders voor mij over gaat..
Owke ik ben er ook weer heb ff allemaal bijgelezen alles, Gaat niet zo heel lekker met me dus deze meeting zou ik helaas over moeten slaan srry schatjes
Ik heb toesteming van me ouders en ik mag zeker weten mee
_baxter_
Geplaatst: 07-02-11 19:32
Shetjjesz schreef:
Owke ik ben er ook weer heb ff allemaal bijgelezen alles, Gaat niet zo heel lekker met me dus deze meeting zou ik helaas over moeten slaan srry schatjes
ik heb een vraagje, zou ik misschien naar een station kunnen reizen, en van uit daar met iemadn met de auto mee reizen??
en sorry dat ik in de hk niet ben, maar mijn pc flipt hem , ik kanop bijna geen site's meer, dit is de enige pagina van bokt dei ik sonder problemen kan bekijken
Haaay, ik heb eht aan mijn pappie gevraagd en hij zij schrijf maar op in me agenda k wil het nog wel even bespreken omdat je ze niet kent, mijn vader wil me dan ook graag brengen ik kan 3 mensen meenemen en terug ook
Ik heb eigenlijk nog meer waardoor ik niet zeker weet of ik kan. Opzich zou ik kunnen, maar we gaan met stal een westernbuitenrit doen in België ook in April, vandaar dat het heel moeilijk is.. (ook met werk, maar zou dik toeval zijn als het dezelfde dag is..) Weet het denk ik ook wel gauw, ben benieuwd alles want die rit kan ik eigenlijk niet missen en is ook goedkoper..
oke, zou wel heel toevallig zijn Patries! maar ik had dan ook voor de buitenrit met stalgenoten gekozen hoor. Anders heb je dat weer gemist. en ook leuk om je stalgenoten beter te leren kennen! ik ga dan deze week bellen!
Ja daarom, en die rit duurt 4 uur, inclusief lunch en is maar 35 euro totaal op echte westernpaarden (alleen stap en galop).. Vind het daarom ook echt leuk omdat we met een redelijk grote groep gaan.. Zou wel jammer zijn als het op de zelfde datum zou vallen, maar ik kijk even hoe of wat.
ilonatjuuh
Geplaatst: 08-02-11 08:08
Twilight1 schreef:
oeeh en hoop echt dat ik niet op een fjord of haflinger moet ik vind die echt niet leuk