[Besloten] Tinkerkletsers weekend naar Loon op Zand!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_janet_

Re: [Besloten] Tinkerkletsers weekend naar Loon op Zand!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 18:18

Was ze gemeen naar andere paarden?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 18:20

Nou.. Ik wilde best naast je rijden.. Maar ik bleef vandaag nogal achter..
En volgens mij heb je hoe dan ook toch genoeg lol gehad? Je hebt echt niet vaak 'alleen' gereden..
Of wilde je dan dat Joop echt eens uit zou halen? Die had echt een hekel aan dr..
Gister ging t ook ook lekker.. Samen met Shay enzo?

Ik snap t even niet.. Sorry..

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 18:21

Ja daar gaat het juist om, ik wil lol hebben!
En als mijn paard dat belemmerd, vind ik dat jammer daarom Knipoog

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 18:22

Uh.. Nou sorry.. Ik snap er echt helemaal niks van..
Heb nou niet echt de indruk gehad dat je het daardoor niet naar je zin gehad zou hebben tijdens de ritten..

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 18:25

Als je zo dat verslag doorleest, Prada deed dit, Prada deed dat, vind ik ook niet leuk om te lezen dat jullie 'zoveel' last van dr hebben gehad
Ik heb ook zat lol gehad zeker, maar Prada deed te druk schijnbaar, waardoor de andere ook druk werden. En ik vind het dan niet leuk als jullie zitten te vechten met je paarden omdat Prada zo is, dan heb ik ook gewoon liever een rustige pony Ja

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 18:25

ik ook niet, en je hebt zelf gemerkt dat ik echt amper naast je kon rijden,
hij mepte gewoon naar je! Het scheelde echt weinig.....

ik vond het echt mega gezellig, en zeer geslaagd. het lag ook echt niet aan prada maar joop moest haar gewoon niet, en andersom ook niet weet neit wat dat was. Volgend jaar gewoon allemaal eigen paarden mee Haha!

Enne, die sprong was wel gaaf joyce, whoooo wat hoog!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 18:27

Pradaatje schreef:
Als je zo dat verslag doorleest, Prada deed dit, Prada deed dat, vind ik ook niet leuk om te lezen dat jullie 'zoveel' last van dr hebben gehad
Ik heb ook zat lol gehad zeker, maar Prada deed te druk schijnbaar, waardoor de andere ook druk werden. En ik vind het dan niet leuk als jullie zitten te vechten met je paarden omdat Prada zo is, dan heb ik ook gewoon liever een rustige pony Ja

Ik denk dat je het je niet zo moet aantrekken, het valt toch wel mee het word op een leuke manier verteld. En je kan me niet vertellen dat je zelf niet doorhad dat ik niet naast je kon rijden! En dat joop wegschoot, en ik er naast lag had je zelf ook weld oor dat hij schrok doordat je zichzagde Tong uitsteken het is gewoon een aansteller. haha

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 18:27

Misschien moet je het allemaal eens niet zo zwaar oppakken Joyce.. We hebben je er dit weekend ook mee zitten plagen en toen grapte je ook gewoon mee..

Neem aan dat je je mondje wel bij je hebt en ons nu toch wel kende en makkelijk kon zeggen als je dat niet leuk vond.. Knipoog Om nu zo achteraf te reageren vind ik een beetje zonde.. Bederft voor mij toch wel een beetje mijn napret omdat er dan toch 1 is die het niet zo geslaagd vond als dat wij dat vonden.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 18:29

Nou Sita, ik heb helemaal niet gezegt dat ik het niet leuk vond. Ik heb juist gezegt dat ik het super naar me zin had. En dat weet je goed. Ik zeg alleen omdat ik er zo over denk met Prada. Maargoed. Zo zwaar pak ik het niet eens op, ik lees gewoon wat er staat, en ik vind het niet leuk overkomen. Want ik vond haar gewoon super braaf. En ik ben super trots op dr.

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 18:31

je mag ook trots op haar zijn,
maar ik denk dat je zelf ook wel inziet dat joop haar gewoon gericht aan het trappen en bijten was? En dat ik mede voor jouw veiligheid niet de gehele tijd naast je reed?

Al met al was het mega geslaagd,
komop dames, neit achteraf koeien uit de sloot gaan trekken,we zijn al vies genoeg, dus we gaan ook niet met modder gooien naar mekaar Haha!

We doen eht zeker volgend jaar over, en als het meezit met allemaal eigen paarden, dan gaat het vast en zeker anders Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 18:36

Pradaatje schreef:
Nou Sita, ik heb helemaal niet gezegt dat ik het niet leuk vond. Ik heb juist gezegt dat ik het super naar me zin had. En dat weet je goed. Ik zeg alleen omdat ik er zo over denk met Prada. Maargoed. Zo zwaar pak ik het niet eens op, ik lees gewoon wat er staat, en ik vind het niet leuk overkomen. Want ik vond haar gewoon super braaf. En ik ben super trots op dr.

Je zegt het anders wel zelf dat je het niet leuk vind om te lezen etc. Knipoog
Maar ze was superbraaf, je bent mega trots.. En daarom snap ik je reactie over dat niemand naast je durfde/wilde rijden ook gewoon niet.. Omdat dat helemaal niet waar is.. Lachen

We gaan gewoon lekker volgende keer weer en Prada gaat lekker mee.. Ze brengt nog eens wat leven in de brouwerij, bekijk het eens zo! Lachen

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 18:43

Joyce, ik vind het erg jammer dat je achteraf zo begint. Ik dacht echt dat je het gezellig had, en we gaan het volgende keer weer net zo gezellig maken. óók met prada erbij. Ik hoop dat je jezelf er even overheen kunt zetten, en ook ons kant van het verhaal gaat begrijpen. Er is verder neits gebeurt en je grapte zelf net zo hard mee, dus we hadden ook niks door meid.

Ik ga nu even naar pall Haha!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 18:47

Achteraf zo begint????
Ik zeg alleen hoe ik erover denk ivm Prada na het lezen van dat verslag. Maargoed, laat allemaal maar hangen Rolleyes

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 18:50

Ik lees mijn verslag nog eens door, heb 1 keer Prada vernoemd..
En is het geen waar dan? Dat Joop van haar schrok en aan de kletter ging?

Ik hou er verder maar over op, heb echt geen zin in gezeur achteraf.. Vind ik zo jammer.. En ik maar denken dat iedereen het onwijs naar de zin had gehad, met als zonder de paardjes..

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 18:52

Wie zegt dan ook dat ik het over jou verslag heb
En als je goed leest wat ik typ, zie je dat ik het wel naar me zin heb gehad. Alleen ik vond het gewoon niet leuk om te lezen wat er werd geschreven. Dat kan toch? Jeetje, laat idd maar zitten hoor.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 18:55

Nou, ik heb zelf een groot verslag getypt.. Dus ik ga terug lezen wat ik gezegt heb, dus praat eigenlijk een beetje voor mezelf.. Over wat ik heb geschreven..

Hetgeen wat word geschreven is ook tijdens het weekend gezegt.. Ik snap het probleem echt niet.. Snap ergens ook dat je het niet leuk vind, maar omdat het je van t weekend ook niet echt wat kon schelen (behalve dat je de douchedeur er uit trapte Clown ) had ik het idee dat je hier dan ook wel tegen zou kunnen.

Ik bedoel het echt niet kwaad.. Annique ook niet, niemand niet..
We hadden geen last van Prada, en denk dat dan ook niet.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 18:57

Ik had het hier over :

vuurtoren schreef:
LOZ update :

prada kan niet sturen Tong uitsteken en rijd tegen iedereen op ROFL (weet niet of dat slaat op paard of rijder).....
waardoor annique van joop is afgevallen ROFL en haar daar niet dankbaar voor is.......
rom een groene pony heeft gehuurd die bont is (snappen jullie dat Ziek rare mensen in loz) en die erg springerig is vooral met prada in de buurt ROFL ...............
sita in volle galop.... hoort annique opeens achter zich stop daarmee stinkmodder pony Extreme duivel Boos! ...............(arm beest of arme sita)
maya haar pony is errug grappig Haha! ..................
berdien loopt naast haar schoenen van trots zo braaf is haar pony Ja .................
shayla is van geslacht veranderd ze is nu hengst en kan goed snorkelen Nagelbijten / Gniffelen .............
iedereen heeft geslapen Ja behalve sita die had last van joyce die aan het dromen/praten was over mensen die aan het weglopen waren Koe .............
en deborah heeft een dieptepunt bereikt ze heeft diefstal gepleegt Gestoord 1 mes anders konden ze de taart niet aansnijden ..............
de snoep is nog niet op maar volgens mij is het suikergehalte erg hoog want op de achtergrond waren 6 drukke giechelende meiden te horen en annique deed daar volop aan mee........... Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

gr. annita

Daar had ik het over, dát vond ik niet leuk om te lezen, zo komt het dus wel op mij over dat jullie er wel degelijk last van hebben. En dit weekend werd het ook niet zo gezegt, tuurlijk was Prada druk. Maar zo erg?

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:00

Ik heb dit gelezen, en het komt op mijn erg sarcatisch over. Ik zie het als een grote lol en giechelige bende voor me, zoals jullie daar reden. Ik lees hier echt niet iets kwaads en gemeens in.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 19:02

Is niet niet de reactie van iemand die er niet bij was en dus alleen via de telefoon verslag heeft gehoord en dit heeft gepost?
Trek het je niet zo aan joh.. Annique dr moeder bedoelt dit echt niet kwaad, er staan niet voor niks smileys.. Wat moet Deborah dan wel niet denken van hoe dat er staat dat ze dat mes heeft meegenomen? Dat kan ook verkeerd schieten hoor.. Maar het staat er 'grappig' geschreven, niks mis mee in mijn ogen.

Je weet zelf hoe Prada was, we waren er allemaal bij. Trek je eigen conclusie er uit en doe niet zo geïrriteerd er over.. Want je weet ook best dat dit echt niet zo bedoeld is.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:02

Meiden Ach gut
Prada was inderdaad soms wat druk, maar echt, ik vond haar echt SUPERbraaf! Ze ging toch super gisteren en vrijdag?
Ze waren allemaal wiebelig op de zandvlakte de eerste keer dat we erop kwamen, dus of Joop nou wel of niet wegschoot door Prada..

Ik heb een waanzinnig leuk weekend gehad, Jessie en ik hebben echt genoten. Jammer dat de rit zo'n zware aanslag pleegde op Jessie, maar ja, dat had ik eigenlijk wel verwacht.

Het hierboven gequote stuk moet je gewoon met een korrel zout nemen Joyce. Nico sprong óveral van weg. En tegen iedereen op rijden.. Dat viel best mee. Voor het rijden kwam je soms wat dicht in de buurt van Jessie, maar Jessie hield alleen maar van Sayla dit weekend Knipoog

Echt meid, ik vond jou en Prada hartstikke goed gaan Ja

Ik hoop echt dat we gewoon.. gezellig blijven Lachen Ja

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 19:04

En vandaag ging Prada ook súper! Ja
Ze is nog jong, onervaren.. Je mag echt met recht trots op dr zijn..

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:18

Idd Joyce Je moet gewoon súper trots zijn op Prada ze was harstikke braaf *LOL* alle 3 de dagen Cool

en idd wat Berdien zegt diverse paarden reageerden kriebelig... Ikzelf had ik niet door dat Joop reageerde op Prada Bloos Ik zag ineens Joop steeds sneller de berg afgaan en Prada en vervolgens ook Sayla er ff achteraan Nagelbijten / Gniffelen maar wij konden nog net linksomdraaien richting bergje weer op ...ik hoorde Sita en Pino ook nog ff en toen zag ik ineens Annique erlangs liggen meer heb ik niet meegekregen Bloos

Ennuh ik heb ook hele stukken naast je gereden Knipoog Schijnheilig OK soms vond Say het leuker achter Joop of moest ff Jessie en de rest roepen waardoor ik niet altijd op dezelfde plek reed Bloos en heb ook nog ff langs en achter Amanda gereden ...

Het was Hartstikke leuk en Gezellig en Zeker voor herhaling vatbaar mét Prada en denk toch wel dat iedereen het met me eens is *LOL* Knipoog

Dit is toch gewoon geweldig Dromen
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:33

Heerlijke foto Lovers

Joyce Ach gut trek het je niet aan meis, ik vond Prada juist onwijs braaf en meevallen dit weekend! Ik vond dat ze echt zich top gedragen heeft Ja Dat drukke zal ze altijd wel houden, maar da's Prada Lachen Aman vond haar best lief hoor Ja Ze heeft er toch meermaals mee gesnuffeld? En ja.. ik rij overal en nergens, heb volgens mij niemand bewust gemeden... Alleen ben ik wat op afstand van die pony van Annique (Joop?) gebleven omdat ik die niet echt vertrouwde, was een beetje een rotzak. En Pino vond Aman niet lief, dus heb ik daar ook niet al te veel vlak naast gezeten want ik zag die oren af en toe goed plat gaan Clown

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:48

Wanneer is de volgende keer? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:50

Open zelf maar een topic Tong uitsteken