Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pradaatje schreef:Als je zo dat verslag doorleest, Prada deed dit, Prada deed dat, vind ik ook niet leuk om te lezen dat jullie 'zoveel' last van dr hebben gehad![]()
Ik heb ook zat lol gehad zeker, maar Prada deed te druk schijnbaar, waardoor de andere ook druk werden. En ik vind het dan niet leuk als jullie zitten te vechten met je paarden omdat Prada zo is, dan heb ik ook gewoon liever een rustige pony
Pradaatje schreef:Nou Sita, ik heb helemaal niet gezegt dat ik het niet leuk vond. Ik heb juist gezegt dat ik het super naar me zin had. En dat weet je goed. Ik zeg alleen omdat ik er zo over denk met Prada. Maargoed. Zo zwaar pak ik het niet eens op, ik lees gewoon wat er staat, en ik vind het niet leuk overkomen. Want ik vond haar gewoon super braaf. En ik ben super trots op dr.
vuurtoren schreef:LOZ update :
prada kan niet sturenen rijd tegen iedereen op
(weet niet of dat slaat op paard of rijder).....
waardoor annique van joop is afgevallenen haar daar niet dankbaar voor is.......
rom een groene pony heeft gehuurd die bont is (snappen jullie datrare mensen in loz) en die erg springerig is vooral met prada in de buurt
...............
sita in volle galop.... hoort annique opeens achter zich stop daarmee stinkmodder pony![]()
...............(arm beest of arme sita)
maya haar pony is errug grappig..................
berdien loopt naast haar schoenen van trots zo braaf is haar pony.................
shayla is van geslacht veranderd ze is nu hengst en kan goed snorkelen.............
iedereen heeft geslapenbehalve sita die had last van joyce die aan het dromen/praten was over mensen die aan het weglopen waren
.............
en deborah heeft een dieptepunt bereikt ze heeft diefstal gepleegt1 mes anders konden ze de taart niet aansnijden ..............
de snoep is nog niet op maar volgens mij is het suikergehalte erg hoog want op de achtergrond waren 6 drukke giechelende meiden te horen en annique deed daar volop aan mee...........![]()
![]()
gr. annita