Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Silence schreef:Ik weet niet of dat verkeerd ge-quot nou over mijn vraagjes ging![]()
Dus vandaar dat ik ze hier nogmaals even plaats![]()
1) Moet ik zelf eten voor Silence meenemen voor tijdens de lunchpauze en de terugkomst?Ja eten is wel voor eigen zorg. Moet bianca even voor de zekerheid vragen anders
2)Tot hoe laat duurt de rit op zaterdag ongeveer?ongeveer van half 11 tot 4-5Daar zit een uur pauze bij.
3)Kan ik dan ook nog mee pannekoeken eten? Zoja, is er dan ook een plaatsje waar Silence (ik wil er best voor betalen) kan staan tot wij weer klaar zijn met eten en opgehaald worden?ja plek zat hoor
En er komt er nog 1 bij
4) Staan de paarden in Eersel ook in een stal?[b]ja maar we hadden eigenlijk niet meer op een 9e geregeld. Dus we hebben maar 9stallen en aangezien daar de postel is dat weekend. Misschien kunnen de hafs bij elkaar (sjors + roos)
Sorry voor de vele vragen, maar wil even alles op een rijtje hebben, dat als ik morgen weet of ik de trailer kan lenen ook meteen definitief ja kan zeggen
Citaat:super dat je mee kunt
Silence schreef:Als het allemaal te moeilijk word met een extra persoon+paard (wij dus) moet je het eerlijk zeggen hoor.
Ik ben nou eenmaal vrij laat en dan snap ik dat ook helemaal.
Dan wacht ik gewoon op een eventuele andere meeting.
WiskyBokjes schreef:jeeeehj weer een erbij
Silence schreef:Oke, dan is het goed. Anders moet je het eerlijk zeggen.
Zodra ik morgen terug ben van de les, laat ik het hier meteen weten.
Edit: Worden er ook foto`s gemaakt trouwens, zodat we een herrinnering hebben?
Silence schreef:Oke, ja voel me dan altijd zo schuldig, kom je er al laatste bij moet er weer vanalles extra geregeld worden
Citaat:Ik heb je uitgenodigd
Silence schreef:Ah super, dit wordt namelijk onze eerste boktmeeting, dus ik zou foto`s wel ontzettend leuk vinden.
Zelf heb ik een toestel, dat vrij lastig mee te nemen is ivm. de grootte (er moet nog een kleintje komen voor onderweg foto`s te kunnen maken) dus vandaar dat ik het even vroeg
Citaat:Ik heb je uitgenodigd
Echt nog hartstikke bedankt daarvoor.
Ik heb er echt super zin in, nu maar hopen, dat de staltrailer nog vrij is.
sammykuh schreef:heb je nog geen zeker vervoer angela ?? je moet wel mij hoor is ook mijn eerste meeting haha sommige kenik als maar de meeste nog niet dus word leuk