Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IKbenEllen schreef:IK IK IK hubbie niet![]()
Vraag eens aan dieje mens van jou hoe laat ik er vrijdag nou moet zijn, hij reageert niet op PMwordt natuurlijk bestookt, als Bokt-man zijnde
Miryamk schreef:Ik heb idd zun belachelijk hoog ding....En een herrie dat ie maakt, godzijdank heb je geen buren
Sjoek schreef:ga zelf 's middags soeppie maken bij Dirk en Maik, dus ben er om een uur of 4...
soepie maken, bedje klaarleggen, op kinderen passen als Dirk en Ellen naar supermarkt zijn (heb goeie dingen over kelders gehoord) en dan op manezie wachten...
maikeltje schreef:Miryamk schreef:Ik heb idd zun belachelijk hoog ding....En een herrie dat ie maakt, godzijdank heb je geen buren
Ik heb wel buren, maar die heb ik al ingelicht dat jij komt
maikeltje schreef:Miryamk schreef:Ik heb idd zun belachelijk hoog ding....En een herrie dat ie maakt, godzijdank heb je geen buren
Ik heb wel buren, maar die heb ik al ingelicht dat jij komt
Lynn_Nikita schreef:kiek wil komen ja, moet alleen dag erna werken en weet niet wat djoyze doet, wil niet alleen dat hele stuk rijden
als ik kom, ga ik in avond weer naar huisje toe
Sjoek schreef:ga zelf 's middags soeppie maken bij Dirk en Maik, dus ben er om een uur of 4...
soepie maken, bedje klaarleggen, op kinderen passen als Dirk en Ellen naar supermarkt zijn (heb goeie dingen over kelders gehoord) en dan op manezie wachten...
IKbenEllen schreef:Lynn_Nikita schreef:kiek wil komen ja, moet alleen dag erna werken en weet niet wat djoyze doet, wil niet alleen dat hele stuk rijden
als ik kom, ga ik in avond weer naar huisje toe
Gevond
Miryamk schreef:![]()
![]()
![]()
Heb ik PISPAAL op mijn voorhoofd staan ofzo?????
maikeltje schreef:Jouw Hubbie heb ik hier in een of ander blaaike nog op de foto staan![]()
Druk bezig een frietje naar binnen te proppen in z'n lunchpauze. Krijgt ie da van jouw nie?
Miryamk schreef:Ik heb idd zun belachelijk hoog ding....En een herrie dat ie maakt, godzijdank heb je geen buren
IKbenEllen schreef:maikeltje schreef:Jouw Hubbie heb ik hier in een of ander blaaike nog op de foto staan![]()
Druk bezig een frietje naar binnen te proppen in z'n lunchpauze. Krijgt ie da van jouw nie?
Echt waar, hebben jullie die gedrukt??? Waar laat ie het he, 3x per week![]()
En die foto was wel van z'n charmantste kant he, en profil![]()
Wat da nie kost, heeft een paar uur geduurt, die foto maken
Sjoek schreef:IKbenEllen schreef:[
Echt waar, hebben jullie die gedrukt??? Waar laat ie het he, 3x per week![]()
En die foto was wel van z'n charmantste kant he, en profil![]()
Wat da nie kost, heeft een paar uur geduurt, die foto maken
??? jullie spreken in raadselen...
Sjoek schreef:??? jullie spreken in raadselen...
maikeltje schreef:Echt? Waarom duurde dat zo lang? Hebben ze daar urenlang frieten staan eten tot het de neusgaten uitkwam?Was toch wel een betaalde shoot zeker?
![]()
Wij hebben hem niet gedrukt hoor, ons pap kwam er mee aangezet
Citaat:# Topics die niet meer direct betrekking hebben op het onderwerp (de zogenoemde slowchats) gaan op slot of worden verplaatst naar de Huiskamer