Nog 2 nachtjes slapen!!!! Heb er zin in!!! Chev, wat leuk zo'n veluwerit! Je moet inderdaad ook een keer genieten he. Hopelijk ben je vrijdag weer een beetje het dametje!
wij nemen er 2 mee. Als er echt heel erg behoefte is naar een bed kunenn we mischien ons logeerbed inklappen en meenemen. Hebben daar alleen geen matras voor op het moment. maar daar zou dan een luchtbed op kunnen liggen.
Wordt alleen wel erg krap om mee te nemen naast een mega zadel
Chev, ik kan eventueel vrijdag ook achter jullie en de paarden aanrijden met de (invaliden)bus van m'n schoonvader. Kan heel veel in en achterin is plek voor 2 luchtbedjes (ik bedoel het serieus)
Chev...we hebben er 2 van...denk dezelfde als waar Karuna het over heeft. Hebben wel met matras erop. Dus eigenlijk gewoon 2 van die opklapbedden. Niet echte "stretchers" maar van die opklaplogeerbedden met matras erop. Ik neem ze zo mee in de vrachtwagen voor jullie...ligt denk ik echt beter voor 3 nachten hoor (en wat warmer)
Eenmaal andermaal Chev ...
Ow...en weeer een wijziging...Leonietje mag WEL naast Tinkersjakie. Kiki vindt het heeeeel niet erg om over dwars in haar tent te liggen! hihihihi
ps...Sirocco is al bij stal gearriveerd. Heb ik vanavond opgehaald voor zijn Tinkerweekendje camperen. Het komt nu echt dichtbij...gast nummer 1 is er al!
Ow ja...Mirna heeft boodschappen gedaan...naast de bbq ook voor brood 's morgens / 's avonds, beleg, drinken, lekkers, slik etc etc en dus bbq ...zeg maar eten voor hele weekend. En is zo'n beetje globaal (exacte berekening komt nog van Mirnaatje hahaa) euro 20 voor hele weekend. Is dat te doen?!? Misschien ietsie meer of ietsie minder, maar om me nabij.
PS...dames badpakjes mee!! ... we hebben gratis gebruik van het verwarmde overdekte zwembad. Wie weet is dat wel even heeeeerlijk na een koude nacht slapen, onze stijve spiertjes in een verwarmd bad! hihihi
Ooh lekker Annemarie...rolde me net alweer uit bed, dus warm badje savonds is wel lekker ...jaja, lag er in..5 minuten, kriebel..er maar weer uit. Slik is trouwens snoep whahaha, slik is groning's annemarie
Nou doe kacheltje uit en ga toch maar weer naar boven... Proberen...
moet ik me ook maar eens gaan scheren morgen ofzo, willen we gaan zwemmen Wat zeg ik : een bos kappen.
Dag en nacht toegang IJ *badpak op het lijstje en ook nog een beetje snoeien* Dank voor het bedje!
Zo nog even badslippers voor onder de douche kopen (of uitzoeken of Fred er nog een paar heeft staan) en kleine flesjes doucheschuim en shampoo, scheelt lekker ruimte in de toilettas.
Weet iemand toevallig of er een fohn hangt in de doucheruimte? Zo ja, dan hoeft die niet mee.
Haha Vivian heeft zin, wij hebben het druk Heb zelf net staldienst gehad en moet nog van alles kopen, Annemarie en Mirna zijn nu of gaan zo naar stal voor weilanden afzetten enzo
Hoelaat kwam je eigenlijk je spullen brengen Vivian?? Of weet Annemarie dat al?