Nouja misverstandje idd, maar aangezien Rose dus een renpaard is, die op dat moment een trap uitdeelde omdat er blijkbaar te dicht op elkaar gereden werd. Kan gebeuren! het blijven paarden, en de 1 is wat onstuimiger dan de ander. Alleen jammer dat het idd tegen Thyra haar kaak kwam, maar daar kunnen Tamara en Rose beiden totaal niks aan doen. Zou ik er eerder aan gaan denken dat degene die op dat moment achter haar reed te dicht erboven op zat. Dus iedereen heeft het weleens moeilijk om zn paard in de hand te houden 
Paarden gaan nou eenmaal sneller op het strand, en rose is een groot jong paard die een heel stuk ruimer stapt als derest, kan me voorstellen dat ze kniftig word als ze opgesloten zit tussen andere paarden, en er onder haar tempo gestapt word.
Je opmerking klonk nogal aanvallend, maar elk paard kan weleens een bok uitdelen, dus als we daarop gaan selecteren wie er mee mag, kunnen we allemaal net zogoed met de fiets of met een stokpaard gaan.
Maar zoals je zei bedoelde je het niet zo, dus dan is er ook geen probleem lijkt me?