Maar goed
Was leuk om te zien allemaal
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LDRD schreef:Overigens Urielle, jij mag ook helemaal niet klagen hoor met Wrang!

Achteraf hadden we het erover, zegt ze 'Joh, maar dat had je moeten zeggen!' Dus ik zei: 'Waarom? Het was toch gewoon waar dat ik op mijn kont moet zitten?'
lenet1963 schreef:Het was weer voor de eerste keer buiten dan zijn er een hoop dingen te zien.![]()
maarja de jury was nogal te spreken of whizy dus mijn dag kan ook niet meer kapot
Citaat:Diegen daarna 148 (beetje erg laag voor het Z
YoJcE schreef:lenet1963 schreef:Het was weer voor de eerste keer buiten dan zijn er een hoop dingen te zien.![]()
ja haha daar had ik ook een beetje last vanmaarja de jury was nogal te spreken of whizy dus mijn dag kan ook niet meer kapot
roxy10 schreef:Citaat:Diegen daarna 148 (beetje erg laag voor het Z
Het waren er 198
De jury zei tegen ons 148
Urielle schreef:vertel, want ik heb Whizy gemist!
. ik kon haar op elk gevraagd moment laag rijden en daarna ook weer oprichten. de jury had eigenlijk geen commentaar behalve dat ze op sommige momenten iets meer van de grond mocht komen. volgens hun: erg tactmatisch met een enorme gedragenheid en balans voor een grote 4 jarige. ze vonden het geen pavocup toppertje omdat ze daarvoor niet genoeg met haar voorbenen 'zwaait' maar wel goed genoeg om verder dan het Z te komen. (maargoed dit is ook mijn doel enja wat kan mij die pavocup schelen
)
) dus ze bleven maar vertellen maar halverwegen moest even duidelijk gemaakt worden dat whizy de 4jarige was want ze dachten nogsteeds dat ze de 6jarige was

mirjamalvaro schreef:Nou ik dacht ook dat Whizy de 6 jarige was hoor

viewtopic.php?f=145&t=742226
Volumia gedroeg zich nog redelijk goed. commentaar van de jury had ik ook wat aan, veel ronder instellen en voorwaartser rijden. Qua bewegingen nog wat vlak, maar naderhand zei ze dat dat wel zou komen als ik hem ronder kan rijden, dan als die achterhand er wat beter onder schuift en meer gaat dragen, dat hij dan makkelijker ruimer kan bewegen van voren. Ze vond hem een fijn paard