Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
o0eefje0o schreef:pannehoef? wie gaat er vandaag na de pannehoef? dan kom ik je mss nog tegen :d
o0eefje0o schreef:mss dat ik dan de andere keer ook meej kan en mag als ik vervoer heb voor mijn knappe haf :d
__Marloes schreef:o0eefje0o schreef:mss dat ik dan de andere keer ook meej kan en mag als ik vervoer heb voor mijn knappe haf :d
Volgens mij staat jouw verzorghaf bij iemand die ik ken, kan dat? Sprundel... En is jouw vriendje bedrijfsleider van de boerenbond?? Mn zus werkt daar en die vriendin van de bedrijfsleider rijd op de plek waar volgens mij jouw verzorghaf staat
__Marloes schreef:Oke, het word dus een andere keer.
Val: Hoelang ben je vanplan om iet te rijden?
o0eefje0o schreef:__Marloes schreef:Volgens mij staat jouw verzorghaf bij iemand die ik ken, kan dat? Sprundel... En is jouw vriendje bedrijfsleider van de boerenbond?? Mn zus werkt daar en die vriendin van de bedrijfsleider rijd op de plek waar volgens mij jouw verzorghaf staat
uhm dat kan heeel goed kloppen :d mijn vriend is daar bedrijfsleider en mij paard is van die man die jullie kennen als jou zus annemie is teminsten :d dan hebben jullie ooit op appeltje gereden vertelde ze daarstraks.