Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tess_84 schreef:Kimberley, half 9 aan het station van Leuven zal wel oké zijn denk ik, ik laat nog weten hoe laat we nu vertrekken vanop stal en hoe laat we dan aan Leuven station zijn. Avonduur is ook goed, veel later dacht ik het toch niet te maken, want ik denk dat ik de volgende dag terug moet werken...
Citaat:Wandelaars fotozoektocht:
- Bart (van Tessa)
Misschien:
- Véro
- Karolien (zal dan donderdagavond hier nog iets zetten, een beetje schatten of ik heel moe of moe ga zijn)
- Bart (van Tessa)
- Jan (maar die zal wel gewoon achter mij en coruiter aansjokken)
Misschien:
- Véro
- Karolien (zal dan donderdagavond hier nog iets zetten, een beetje schatten of ik heel moe of moe ga zijn)
- Bart (van Tessa)
- Anja
Misschien:
- Véro
- Bart (van Tessa)
- Anja
Misschien:
- Véro
- Debbie (afhankelijk van geestelijke en fysieke staat na de examens)
jakary1511 schreef:Zijn er nog mensen die drinken meebrengen?
Dan kunnen we misschien afspreken wie, wat en hoeveel?
- Bart (van Tessa)
- Anja
Misschien:
- Véro
- Debbie (afhankelijk van geestelijke en fysieke staat na de examens)
Bijke schreef:Er kunnen natuurlijk ook altijd nog groentjes gesneden worden ter plaatste door de mensen die niet mee willen wandelen
Bijke schreef:Er kunnen natuurlijk ook altijd nog groentjes gesneden worden ter plaatste door de mensen die niet mee willen wandelen
Belsje schreef:Is er trouwens behoefte aan iets cake-achtigs ofzo? Vorig jaar waren die er weet ik nog
Anders ga ik vrijdag bakken \o/