Jaa dat wouden we ook maar we kunnen de paarden niet meekrijgen .. Anders was ik wel op de fiets gekomen maar ga met mijn mama en zusje waarschijnlijk vanmiddag even naar Leeuwarden Zulk mooi weer!
jaa en [naam] heeft een nieuw halster knal roze met wit gister gekocht, veel dingen gekocht die ik eigenlijk nog niet nodig had maar [naam] staat nu wel weer in de wei hoor met een zweetdeken
een nieuw dekje roze sokken, halster + touw, aansteker, als je m aan doet hoor je een paard galloperen en dan 2 hinnikjes, een veulen halster, nieuwe borstels, en een zak snoepjes fruitmix
roze frontriem? vet ja ik moet er niet zo vaak heen gaan, koop toch allemaal dingen die ik niet nodig heb
ik zal nog even snel wat eten even ander tshirt aan want die heeft mevrouw helemaal onder gekwijld en dan ga ik die kant op ze kan behoorlijk moeilijk doen met hoofdstel, vandaar..
[naam] kan haar hoofdstel niet af trouwens, dan ben ik een paar uur bezig om em weer om te krijgen en ik denk ze ''uitnaait'' als k em af doe, dus die houd haar hoofdstel wel gewoon om
Nu jullie allemaal aan het bokken zijn in De Wilgen, zit ik hier zielig alleen achter de computer, met 26 Graden buiten Wát zullen jullie het leuk hebben!
En of het gezellig was Miracle draaide helemaal door toen we even gingen pootjebaaien...deed zowat niets anders dan stuiteren hij heeft het echt nog nooit zo erg gedaan... later heb ik hem toch nog het water in gekregen met hulp van Rakkertje13, nog bedankt daarvoor
ik heb niet zo'n zin een verslag te maken enb foto's heb ik ook al niet