Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frank schreef:S schreef:Ik vind het wel super frank dat je zoveel moeite doet.Een dikke pluim waard
Nouja, ik was er die Zondag bij dat het paard verdween...
Voel me een beetje schuldig dat ik toen weinig gedaan heb/heb kunnen doen.
Het is ook vrij normaal dat ik zoek. Ikzelf zou ook helemaal gek worden als Domenic zijn derde nacht duinen in zou gaan 's winters met een zadel en wat brokken tuig aan zijn lijf...
buster4ever schreef:
en femke hou vol we vinden haar wel...t moet wel...ik blijf toch zoeken in de omgeving egmond binnen aangezien mijn buurman de hardloper daar iets verdachts tegen is gekomen (zoals paard met een man)
...
buster4ever schreef:en femke hou vol we vinden haar wel...t moet wel...ik blijf toch zoeken in de omgeving egmond binnen aangezien mijn buurman de hardloper daar iets verdachts tegen is gekomen (zoals paard met een man)
luxx schreef:wat ik niet begrijp is dat het verder nergens terug te vinden is op internet.
niet op de site van de telegraaf, niet op de site van RTV NH [ik had begrepen dat het daar vanavond uitgezonden is]
, gewoon nergens.
ik heb het op FOK aangemeld, maar daar staat mijn bericht sinds gisteravond aangemerkt als 'in wachtrij'...
als het nergens vermeld staat kunnen mensen het ook niet weten.
ik ervaar dat als enorm frustrerend, ik heb meerdere berichten gezien van mensen die verschillende media ingelicht hebben.
WAAROM staat het dan nergens vermeld...![]()
hoewel het wel zo is dat als hij bij een of ander boertje in een of ander gehucht aan is komen lopen die alleen de plaatselijke wijkagent op de hoogte gebracht heeft die toch ook niet op internet zal kijken, en die er waarschijnlijk van uit zal gaan dat er vanzelf wel iemand naar komt vragen, en er niet bij stil staat dat het dier niet noodzakelijkerwijs uit de buurt hoeft te komen...
hartverwarmend trouwens dat zoveel mensen [frank!] de tijd en moeite nemen om mee te helpen zoeken, vrij nemen van hun werk en alles...
toch wel heel speciaal!
Blackje schreef:buster4ever schreef:en femke hou vol we vinden haar wel...t moet wel...ik blijf toch zoeken in de omgeving egmond binnen aangezien mijn buurman de hardloper daar iets verdachts tegen is gekomen (zoals paard met een man)
wat dan????