Strandritmeeting, helaas paard zoekgeraakt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tjaanie_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 23:50

thnxx voor het mailtje

nitouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 23:52

jeetje, ik heb het hele topic doorgelezen en steeds hoop ik bij de volgende pagina te lezen dat het paard terecht is.

Ik leef in ieder geval mee met de eigenaar en iedereen succes met het zoeken.

Anoniem

Re: Strandritmeeting, helaas paard zoekgeraakt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 23:56

Frank schreef:
S schreef:
Ik vind het wel super frank dat je zoveel moeite doet.Een dikke pluim waard

Nouja, ik was er die Zondag bij dat het paard verdween...
Voel me een beetje schuldig dat ik toen weinig gedaan heb/heb kunnen doen.
Het is ook vrij normaal dat ik zoek. Ikzelf zou ook helemaal gek worden als Domenic zijn derde nacht duinen in zou gaan 's winters met een zadel en wat brokken tuig aan zijn lijf...

Ach e, dan heb je het nu toch al goed gemaakt, als je al twee dagen zoekt.
Mij zouden het strand ook niet meer afgekregen hebben hoor.Ik moet er echt niet aandenken dat ik ze kwijt was.

NathalietjeB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 00:01

maarja ga morgen weer zoeken dit keer zonder me zusje te fiets met verrekijker en halster+halster touw...ik ken ook me oude vz pony'tje lenen (wel een shet maarja maakt niet uit)
ik ga morgen eens vragen waar mijn buurman heeft gehardloopt en ga daar eens opzoek naar sporen in het duin...
hopelijk vinden we haar snel...
begin nu best enge dingen te denken...

en femke hou vol we vinden haar wel...t moet wel...ik blijf toch zoeken in de omgeving egmond binnen aangezien mijn buurman de hardloper daar iets verdachts tegen is gekomen (zoals paard met een man)

omdat richting egmond niet t doen is omdat het paardje daar dan toch op een gegeve moment de weg over moet...en dan moet iemand hem wel gezien hebben...
en dan nog lukt t dan niet om richting schoorl te gaan omdat hij dan best een stuk in egmond aan zee langs de weg moet...en t lijkt mij dat iemand hem dan wel moet hebbben gezien...

NathalietjeB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 00:02

t eerste waar ik aan denk in egmond binnen zijn de water vennetjes omdat het paard toch een keer moet drinken....
en er zijn niet zoveel water vennetjes in het duin...

luxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 00:03

wat ik niet begrijp is dat het verder nergens terug te vinden is op internet.
niet op de site van de telegraaf, niet op de site van RTV NH [ik had begrepen dat het daar vanavond uitgezonden is], gewoon nergens.
ik heb het op FOK aangemeld, maar daar staat mijn bericht sinds gisteravond aangemerkt als 'in wachtrij'...
als het nergens vermeld staat kunnen mensen het ook niet weten.
ik ervaar dat als enorm frustrerend, ik heb meerdere berichten gezien van mensen die verschillende media ingelicht hebben.
WAAROM staat het dan nergens vermeld...
hoewel het wel zo is dat als hij bij een of ander boertje in een of ander gehucht aan is komen lopen die alleen de plaatselijke wijkagent op de hoogte gebracht heeft die toch ook niet op internet zal kijken, en die er waarschijnlijk van uit zal gaan dat er vanzelf wel iemand naar komt vragen, en er niet bij stil staat dat het dier niet noodzakelijkerwijs uit de buurt hoeft te komen...
hartverwarmend trouwens dat zoveel mensen [frank!] de tijd en moeite nemen om mee te helpen zoeken, vrij nemen van hun werk en alles...
toch wel heel speciaal!

Jacimatho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 00:03

buster4ever schreef:

en femke hou vol we vinden haar wel...t moet wel...ik blijf toch zoeken in de omgeving egmond binnen aangezien mijn buurman de hardloper daar iets verdachts tegen is gekomen (zoals paard met een man)

...

Wat heeft je buurman gezien dan?

Blackje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 00:06

buster4ever schreef:

wat dan????

Bramblerose

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 00:07

luxx schreef:
wat ik niet begrijp is dat het verder nergens terug te vinden is op internet.
niet op de site van de telegraaf, niet op de site van RTV NH [ik had begrepen dat het daar vanavond uitgezonden is]
, gewoon nergens.
ik heb het op FOK aangemeld, maar daar staat mijn bericht sinds gisteravond aangemerkt als 'in wachtrij'...
als het nergens vermeld staat kunnen mensen het ook niet weten.
ik ervaar dat als enorm frustrerend, ik heb meerdere berichten gezien van mensen die verschillende media ingelicht hebben.
WAAROM staat het dan nergens vermeld...
hoewel het wel zo is dat als hij bij een of ander boertje in een of ander gehucht aan is komen lopen die alleen de plaatselijke wijkagent op de hoogte gebracht heeft die toch ook niet op internet zal kijken, en die er waarschijnlijk van uit zal gaan dat er vanzelf wel iemand naar komt vragen, en er niet bij stil staat dat het dier niet noodzakelijkerwijs uit de buurt hoeft te komen...
hartverwarmend trouwens dat zoveel mensen [frank!] de tijd en moeite nemen om mee te helpen zoeken, vrij nemen van hun werk en alles...
toch wel heel speciaal!

Daar ben ik ook 'bang' voor... Nouja, niet echt bang, want dan zou ie iig ergens verzorgd worden. Oh jongens ik hoop zo op een goede afloop...

Frank

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 00:23

Nou, er is al zoveel media ingelicht....
Maar ze vinden andere dingen belangrijker!
Het is vandaag wel elk uur op RTV NH te zien, en morgen is het terug te zien op hun site.

Verder gaat SBS6 (geloof ik) mee in het vliegtuigje dat naar het paard gaat zoeken met de eigenaresse erbij in.

Ja, er is dus wel heel veel gedaan naar de pers toe. Zou fijn zijn als ze dat op gingen pikken!

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 00:27

Ik ga mijn bedje in en zal net als vandaag morgen dit topic blijven volgen.
Veel succes weer voor alle mensen die gaan zoeken!

Blackje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 00:29

hoop idd dat de pers er wat meer aandacht aan kan geven!

Noukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 00:31

jeejte....nog niks....
ben de hele middag weg geweest, net thuis en hoopte zo ontzettend te kunnen lezen dat na de zoektoch van vandaag het diertje iig terecht was!!

echt, heel veel sterkte, nomaals, voor de eigenaar en echt 10 duimen omhoog voor iedereen die is gaan zoeken!!

andrea37

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 00:33

ik wil jullie morgen sucses wensen met zoeken ik vind het echt toppie wat jullie allemaal al gedaan hebben ik woon te ver weg om met jullie mee te gaan. maar echt ik vind jullie echt geweldig allemaal

letziforevr

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 00:38

heel veel succes met zoeken,ik hoop net als iedereen dat hij snel gevonden wordt!!

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 00:41

Jeetje dit meen je niet? Is het arme beestje nog niet gevonden? Arme eigenaresse! Wat verschrikkelijk! Ik zou gek worden!

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 00:42

Ik hoop echt van harte dat-ie is aan komen lopen bij iemand, die 'm vervolgens in een weitje of stalletje heeft gezet met de gedachte 'de eigenaar meldt zich wel een keer'... Iemand die geen flauw benul heeft van het bestaan van internet of gewoon niet weet dat er een grote zoektocht aan de gang zou kunnen zijn.

Heel veel succes morgen, ik blijf dit topic uiteraard in de gaten houden!

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 00:47

Ongelooflijk dat hij nog niet gevonden is Succes morgen.

Paradise

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 00:53

Ik lees vanaf het begin mee en wil iedereen die meehelpt met de zoektocht heel veel suc6 wensen..!!
Femke heel veel sterkte, hopelijk is Sicco snel weer thuis.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 01:13

Ik heb vandaag uitgebreid gesproken met de boswachter en moet het volgende melden.
Namens PWN krijgen we het verzoek om in het duin op de paden te blijven. Anders krijgen we ruzie met de boswachter! En ja, die mogen hoge boets uitdelen!
Als je iets ziet buiten de paden neem dan contact op met de boswachter! Femke en Radnah2 hebben hier een nummer van.

Verder gaf de boswachter de goede tip om zeker niet met paarden van de ruiterpaden af te gaan. Door de vele hoefafdrukken zijn die van Sicco straks niet meer terug te vinden!

NathalietjeB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 01:42

Blackje schreef:
buster4ever schreef:

wat dan????

nou mijn buurman is op een hardloop pad waar meestal nooit geen paarden lopen een man en een paard tegen gekomen man had paard aan de hand en volgens mij buurman was hij donker bruin...
voor de rest heeft mijn buurman niet verder er naar om gekeken omdat hij nog niet wist dat er een paard zoek is in het duin..

NathalietjeB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 01:44

hij vond t wel erg associaal van die man dat hij niet met het paard aan de hand t ruiterpad volgde...

NathalietjeB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 01:45

hopelijk vinden wel sicco morgen....zijn er al mensen de huizen langs geweest??
mijn vriendin die ook in het duin woont heeft me oude klasgenoot al ingelicht over het paardje wat zoek is..
mogen we hopen dat we haar morgen vinden..

NathalietjeB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 01:47

zijn er al iets in de trant van flyers die we uit kunnen delen???ophangen in de super en dergelijke???

Daniella

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 02:01

Goh nog niet terug mensen heel veel sterkte,
Zou zo graag mee willen helpen maar woon veel te ver weg

Succes!!!!!

en femke wat had jij dan??? tipsss :D

Ik word nu zelf ook erg benieuwd volgens mij zou ik niet kunnen slapen!!!! nogmaals succes