Oké, er staat een kom tabouleh en een kom aardappelsalade in de frigo. Wat een karwei *veegt het zweet van haar voorhoofd* Ik heb een klein zakje aardappelen gekocht voor in de schil te bbqen, ik breng gewoon heel dat zakje mee en een rol zilverpapier, en dan vechten jullie maar voor die aardappels
Ja idd, want ik heb nog maar 3/4 fles ofzo... Dus iemand zin om nu nog naar de nachtwinkel te crossen? Wij hebben hier anders ook nog wel Safari staan, als iemand daar interesse in zou hebben? *krijgt zo de indruk dat het een zatte bedoening gaat worden*
Ik zie dat wij ook nog passoa, pisang, triple sec, batida, en nog wat andere lekkere dingen hebben staan. Hmmm, ik ga mezelf dus maar eens een cocktailtje brouwen nu
ach, er is voor de moment alleen een gesloten fles pisang in huis, die staat te wachten tot ik ze mee naar kot neem (denk ineens aan iets: heeft iemand van jullie ooit al eens de bbq-tip banaan met pisang gegeten?)
Tanja ikke wel met chocola, maar warme banaan is JUK! Vond ik dan . Nu ja ding was warm maar werd niet mushie en beneden was t aant aanbranden
Mijn vleesje is aant marineren voor morgen. Mijn papa is de witlof aant snijden, terwijl m mij ver van alles wat scherp is houdt. (voel mij dus weer psies een klein kind, ik had heus mn handen er ni afgehakt hoor!)
Passoa zal ik eens voor zien of er hier iets is, denk dat er alleen cognac en wiskey staat ... Veronderstel dat dat niet zo in de smaak valt
De chocomousse staat op te stijven in de ijskast Sylvia, nog geen wijziging in de plannen? Om 9u vertrekken aan de stallen? Als er iets veranderd is, stuur je dan een smsje want ik kom niet meer online vandaag of morgenvroeg.
Saartje carpoolen we nu of gaan wij te laat bij u zijn? 't Is maar da'k kan laten weten aan Karolien met welke auto ik rij en ook ff om te weten of ik de gps moet instellen of niet...
Oei sorry Maja, had ik nog niet geanwtoord op je laatste pb?
Aangezien ik al om 10u op Kali moet zitten en die nog niet beschikt over een zichzelf borstelende en opzadelende functie.... ik zou tegen 9u in Kampenhout willen zijn dus...
Nee, ik had geen ractie gekregen, maar da's ni erg, dan tuf ik wel zelf tot in Kampenhout Karolien, het zal veranderen in een licht zilver-blauwe opel Meriva met nummerplaat HLN928, maar ik stap wel uit als ik iemand met rijkledij zie
Ok, juist gekeken en het gemakkelijkste lijkt me de groepen te houden. Sarah wou meer betalen en ik leg dat deel voor Yasmine wel op dat ze meer moet betalen om met twee te rijden.
mm voor de rest kan ik niet aan drank helpen (ja nog zo'n megazielig bodempje safari, nog niet eens genoeg voor een glas )
Zeg Debbie, volgens mij heb ik u toch al met een mes weten spelen in de keuken zonder ongelukken zenne Maar da's simpel eh, morgen steken we u een mes in uw pollen, tesamen met een stuk groente en een snijplank, en dan nemen we daar een foto van, en dan hebben ze bij u thuis het bewijs dat dat niet per se tot ongelukken moet leiden
Trouwens, als ik morgen instap, controleer dan ff of ik mijn baksels wel meeheb want ik heb zo de indruk dat ik niet bijster wakker ga zijn...
Hmm, das nu wel raar die indeling, is het geen optie dat (grote) Anja met Lucky nog bij de 2 overblijvenden rijdt? Of is Anja het daar niet mee eens? Nu ja, veel maakt het niet uit natuurlijk... Ik weet ook niet goed of Karolien nu met Licor gaat rijden of Sarah Zullen we morgen dan wel zien.... Slaapwel!!
Is voor mij ook goed om iemand te verhuizen uit onze groep. Maar ik denk dat Anja Lucky graag op de middag naar huis gebracht had? We zullen sebiet wel zien!
Ik ga alle spullen hier bij elkaar zoeken en ook vertrekken. Nog stress...